تولید آزمایشی گندله‌سازی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان

تولید آزمایشی گندله‌سازی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان

گروه صنایع معدنی >فولاد - تولید آزمایشی گندله سازی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان با ظرفیت تولید 2.5 میلیون تن گندله در سال با حضور استاندار کرمان و مدیرعامل شرکت میدکو با رمز یا رسول الله آغاز شد.

به گزارش ماین نیوز ، با حضور استاندار کرمان و مدیرعامل شرکت میدکو در حاشیه آئین اجرایی طرح مشارکتی هزار هکتاری جنگل کاری شرکت فولاد بوتیای کرمان و منابع طبیعی استان کرمان و برقراری ارتباط تلفنی همزمان با رئیس گروه مالی و مدیرعامل بانک پاسارگاد، پیش از ظهر امروز (سه شنبه)، تولید آزمایشی گندله سازی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان با ظرفیت تولید 2.5 میلیون تن گندله در سال به همراه واحدها، تجهیزات جانبی و زیرساخت های لازم با رمز «یا رسول الله» آغاز شد.

مراحل طراحی ساخت و تحویل این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 125 هکتار و بیشترین حجم تبادل مواد اولیه و محصولات با بازار پیرامون خود را از طریق اتصال به شبکه راه آهن سراسری کشور به انجام خواهد رساند.

با بهره‌برداری از این پروژه که در نزدیکی روستای کریم آباد بخش چترود شهرستان کرمان، علاوه بر انتقال و بومی سازی دانش فنی ساخت و صنعت، ضمن ایجاد ارزش افزوده، زمینه اشتغال حدود 250 نفر به صورت مستقیم و نزدیک به 2هزار و 600 نفر به صورت غیرمستقیم شده و همچنین زیست بوم منطقه را نیز ارتقا خواهد داد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا