معاون استاندار کرمان:

شورای معادن استان کرمان تشکیل می شود

شورای معادن استان کرمان تشکیل می شود

گروه معادن - معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری کرمان از تشکیل شورای معادن استان کرمان به ریاست استاندار در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ماین نیوز، محمدرضا فتوت یکشنبه شب در مراسم افتتاح پنجمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری معدن و تجهیزات وابسته و سومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی در کرمان با تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه، اظهار داشت: امیدواریم نتایج این نمایشگاه و همفکری و تبادل اطلاعاتی که در این نمایشگاه خواهد شد سبب افزایش تامین مواد اولیه و صنایع مورد نیاز معادن از داخل استان شود.

وی افزود: در برنامه ششم توسعه تشکیل شورای معادن استان در دستور کار قرار گرفته است و به زودی این شورا به ریاست استاندار تشکیل می‌شود؛ تشکیل این شورا باعث حمایت و توسعه و ارتقا فعالیت های معدنی و حمایت بیشتر از صنایع معدنی در استان می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری کرمان تصریح کرد: امسال در بحث رونق تولید در سایت بهین یاب بحث صنایع معدنی و استخراج معدنی را در این سایت دیده شده و حمایتهای دولت شامل حال این بخش هم خواهد شد و از بحث تسهیلات رونق تولید استفاده خواهند کرد.

فتوت با اشاره به تعیین معین های اقتصادی در استان کرمان تصریح کرد: در گام دوم مثلث توسعه اقتصادی حرکتی در استان کرمان آغاز شده است و آن حضور شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ در راستای توسعه منطقه ای استان است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا