بیلت در ترکیه بالا رفت

بیلت در ترکیه بالا رفت

دنیای معدن - قیمت بیلت وارداتی و داخلی در ترکیه افزایش یافته که بیشتر به دلیل رونق بازار واردات قراضه و بهبود تقاضای میلگرد در بازار داخلی این کشور بوده است. انتظار می رود روزهای آتی حجم تقاضا بالا برود. بیلت سی آی اس 5 دلار نسبت به قبل از تعطیلات عید فطر بالا رفته 420 تا 425 دلار هر تن سی اف آر ترکیه است. اخیرا ترک ها بیشتر به دنبال خرید قراضه بوده اند تا بیلت ولی احتمالا تقاضای بیلت هم بهتر می شود چون تقاضای میلگرد بالاست و قیمت مقاطع را بالا برده است. در بازار داخلی نیز بیلت 10 دلار رشد داشته 430 تا 440 دلار هر تن درب کارخانه شده است. برخی به دنبال فروش در 445 دلار نیز هستند چون فعالیت بازار بالا رفته و بازار میلگرد رونق دارد. منبع: metal expertایفنا

بیلت سی آی اس 5 دلار نسبت به قبل از تعطیلات عید فطر بالا رفته 420 تا 425 دلار هر تن سی اف آر ترکیه است. اخیرا ترک ها بیشتر به دنبال خرید قراضه بوده اند تا بیلت ولی احتمالا تقاضای بیلت هم بهتر می شود چون تقاضای میلگرد بالاست و قیمت مقاطع را بالا برده است.

در بازار داخلی نیز بیلت 10 دلار رشد داشته 430 تا 440 دلار هر تن درب کارخانه شده است. برخی به دنبال فروش در 445 دلار نیز هستند چون فعالیت بازار بالا رفته و بازار میلگرد رونق دارد.

منبع: metal expertایفنا

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا