نوسازی ماشین سنگ زنی غلتک های نورد سرد فولاد مبارکه

نوسازی ماشین سنگ زنی غلتک های نورد سرد فولاد مبارکه

دنیای معدن - با نوسازی ماشین سنگ زنی غلتک های پشتیبان کارگاه غلتک نورد سرد شرکت فولادمبارکه اصفهان فرایند سنگ زنی غلتک ها ارتقا یافت.

سرپرست تعمیرات کارگاه غلتک ناحیۀ نورد سرد ، این طرح فولادی را در قالب انعقاد قراردادی با شرکت هرکولس آلمان بیان کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح ارتقای کمی و کیفی فرایند سنگ زنی غلتک های پشتیبان با استفاده از فناوری روز دنیا در زمینه ماشین های CNC و همچنین ایجاد امکان سنگ زنی غلتک های پشتیبان نورد سرد با چوک بود که تمامی این اهداف محقق شد.

محمد امینی پور اجرای این طرح را یکی از افتخارات بزرگ این ناحیه دانست و افزود: تمامی مراحل دمونتاژ و نصب ماشین شامل اصلاح قطعات و تجهیزات قبلی قابل استفاده و نصب تجهیزات جدید مکانیکی و برقی با فعالیت گروه اجرایی کارگاه غلتک نورد سرد و نظارت کارشناس شرکت هرکولس و بدون حضور تیم اجرایی پیمانکار مربوطه نصب شد.

وی گفت: ساخت حجم زیادی از قطعات موردنیاز برای ایجاد امکان سنگ زنی با چوک و همچنین ماشینکار و اصلاح قطعات قابل استفاده از جمله بستر ماشین و بسیاری تجهیزات دیگر، در تعمیرگاه مرکزی فولاد مبارکه اجرا شد.

سرپرست تعمیرات کارگاه غلتک ناحیۀ نورد سرد شرکت فولادمبارکه اصفهان ،قابلیت سنگزنی غلتک های پشتیبان با چوک، ترک یابی آنلاین سطح غلتک، امکان مشاهده و تصحیح خودکار کراون و قطر غلتک را ازجمله مزایای اجرای این طرح در فولاد مبارکه دانست و افزود : بهبود قابل توجه کیفیت سنگ زنی غلتک های پشتیبان بر فرایند نورد ورق در خطوط مختلف ناحیۀ نورد سرد، تأثیر مثبت گذاشته است.

شرکت فولادمبارکه اصفهان بیش از نیمی از فولاد کشور را تامین می کند.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا