در کدال منتشر شد؛

افشای اطلاعات با اهمیت "مداران"

افشای اطلاعات با اهمیت

شرکت داده پردازی ایران با انتشار اطلاعیه ای خبر از نتیجه جلسه کمیسیون معاملات شرکت پخش فراورده های نفتی در خصوص مناقصه پشتیبانی سامانه هوشمند سوخت داد.

 

شرکت داده پردازی ایران خبر از عدم تغییر پیش بینی سود این شرکت در پی برنده شدن شرکت توسعه ریز کامپیوتر ایران در مناقصه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، متن نامه مدیرعامل شرکت داده پردازی ایران به شرح زیر است:

جلسه کمیسیون معاملات شرکت پخش فراورده های نفتی در خصوص مناقصه پشتیبانی سامانه هوشمند سوخت در تاریخ 11 تیرماه جاری برگزار شد و شرکت توسعه ریز کامپیوتر ایران (شرکت فرعی) به دلیل ارائه بهترین پیشنهاد قیمت در انتظار ابلاغ رسمی از طرف شرکت پخش فراورده های نفتی به عنوان برنده مناقصه شناخته شده است.

براساس این گزارش، مبلغ قرارداد حدود 150 میلیارد ریال برآورد می شود که در صورت ابلاغ به موقع آن از مرداد ماه سال 1396 شروع و به مدت 12 ماه ادامه خواهد داشت. با توجه به اینکه بخشی از درآمد حاصل از فروش و ارایه خدمات سال 1396 در زمان پیش بینی فاقد قرارداد قطعی بوده است، لذا این قرارداد تاثیری بر پیش بینی سود هر سهم اعلام شده برای سال 1396 نخواهد داشت.

بدیهی است هرگونه رویدادی که اطلاعات ارسالی به سازمان بورس و اوراق بهادار را متاثر کند به نحو مقتضی و به موقع جهت شفاف سازی و انعکاس به بازار سرمایه اعلام خواهد شد.

براساس این گزارش، اطلاعات منتشر شده فوق بر دوره گزارشگری جاری (سال مالی منتهی به 29 اسفند 96) آثار مالی نخواهد داشت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا