نماینده شرکت کارگزاری تالار بورس کالای منطقه آزاد انزلی:

بورس کالا فرصتی مناسب برای توسعه اقتصادی

بورس کالا فرصتی مناسب برای توسعه اقتصادی

نماینده شرکت کارگزاری تالار بورس کالای منطقه آزاد انزلی آشنایی با جایگاه و کارکردهای بورس کالا در اقتصاد را یک عامل مهم در رونق اقتصادی عنوان کرد و افزود: بورس کالا فرصتی مناسب در جهت خرید و فروش کالا، کاهش هزینه‌ها و توسعه اقتصادی در جامعه است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»محبوبه قلمبردر نشست نهاد بازار و سرمایه‌گذاری در گیلان با بیان اینکه کالاهای کشاورزی، گندم، آرد، موادغذایی و پتروشیمی بخشی از محصولات عرضه شده در بورس کالای منطقه آزاد انزلی است، اظهار کرد: بورس کالای منطقه آزاد انزلی روند رو به رشدی را سپری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز ارتباط مستقیمی میان توسعه بازارهای مالی و رشد اقتصادی وجود دارد و تامین سلامت بازارهای مالی ضرورت ایجاد ثروت و رونق اقتصادی در جامعه است، افزود: آشنایی با جایگاه و کارکردهای بورس کالا در اقتصاد یک عامل مهم در رونق اقتصادی و فرصتی مناسب در جهت خرید و فروش کالا، کاهش هزینه‌ها و توسعه اقتصادی در جامعه است.

محبوبه قلمبر با تاکید بر اینکه تالار بورس منطقه آزاد انزلی به عنوان اولین تالار اختصاصی بورس کالای مناطق آزاد کشور از سال ۹۳ در منطقه آزاد انزلی مستقر و افتتاح شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تالار بورس کالای منطقه آزاد انزلی فعالیت چشمگیری داشته و علاوه بر اینکه افراد از سراسر ایران به این تالار دسترسی دارند، تولیدکنندگان نیز می‌توانند کالای خود را به تمام ایران عرضه کنند.

وی با بیان اینکه مزیت‌های گسترده‌ای در بورس کالای منطقه آزاد انزلی وجود دارد که در خارج از محدوده منطقه آزاد این فرصت برای افراد حقیقی و حقوقی وجود ندارد، تصریح کرد: استفاده از مزیت‌ها و خرید و فروش کالا در بازار بورس کالای منطقه آزاد موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود.

قلمبر، استاندارهای کالا در بازار بورس را معتبر عنوان کرد و با بیان اینکه تمامی استاندارهای معرفی شده از کالا در بازار بورس در زمان تحویل و ارائه محصول به مشتری رعایت می شود، افزود: رعایت استانداردهای معرفی شده کالا در بورس، موجب ایجاد اعتماد و جلب مشتری در بورس کالا شده است.

منبع:ایسنا

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا