سقوط شاخص ها در آسیا، به دنبال افت آمریکا

سقوط شاخص ها در آسیا، به دنبال افت آمریکا

افزایش تب فروش در میان سرمایه گذاران آمریکایی شدت گرفت در حالی که چهار ماهه سوم سال نیز رو به پایان است و شرکت ها برای گزارش دهی آماده می شوند.

بازارهای آسیایی به دنبال افت شاخص های معاملاتی در بازار آمریکا در آخرین ساعات معاملاتی و همچنین کاهش قیمت دلار، باروند منفی همراه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، افزایش تب فروش در میان سرمایه گذاران آمریکایی شدت گرفت در حالی که چهار ماهه سوم سال نیز رو به پایان است و شرکت ها برای گزارش دهی آماده می شوند.

بر اساس این گزارش، بازار ارز نیز با صف فروش دلار مواجه شد و قیمت این ارز در مسیر نزولی قرار گرفت .

قیمت سهام شرکت ها از سیدنی تا هنگ کنگ پس از افت شاخص اس اند پی در آمریکا، روند نزولی را در پیش گرفتند

در این میان، قیمت سهام شرکت های تکنولوژی بیشترین روند منفی را پشت سر گذاشتند در حالی که اوراق قرضه 10 ساله سیدنی نیز با افزایش همراه شد.

قیمت نفت به روند صعودی روز گذشته ادامه داد  و قیمت دلار استرالیا نیز در پی انتشار آمار رشد تولیدات در چین روند صعودی به خود گرفت.

در بازارهای آسیایی نیز شاخص تاپیکس ژاپن با افت یک درصدی مواجه شد، در حالی که شاخص اس اند پی استرالیا روند نزولی 1.5 درصدی را پشت سر گذاشت.

شاخص کاسپی کره جنوبی 0.3 درصد افت کرد، در حالی که بورس سنگاپور نیز با افت 0.8 درصدی شاخص اصلی مواجه شد .

بورس هنگ کنگ شاهد افت 0.9 درصدی شاخص هنگ سنگ بود و شانگهای چین نیز 0.2 درصد منفی شد .

در بازارهای کالایی نیز قیمت نفت وست تگزاس آمریکا با رشد 0.5 درصدی به هر بشکه 45 دلار معامله شد و طلا نیز با رشد 0.1 درصدی به هر اونس یک هزار و 245 دلار معامله شد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا