هتاکان به رئیس‌جمهوری شناسایی شدند

هتاکان به رئیس‌جمهوری شناسایی شدند

معاون امنیتی استانداری تهران از شناسایی توهین‌کنندگان به رئیس‌جمهوری در راهپیمایی روز قدس خبر داد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از العالم، محسن نسج‌همدانی گفت: درحال‌حاضر اقدامات لازم برای شناسایی این افراد از سوی نیروی انتظامی آغاز شده و ما به نتایج خوبی در این راستا دست پیدا کرده‌ایم.

وی افزود: بدون‌شک در جهت رسیدگی به اتهامات این افراد در ابتدا اقدامات اولیه چون جمع‎آوری اطلاعات و مستندسازی‌‏های لازم صورت می‌گیرد تا نتایج نهایی اعلام شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه تعداد افراد توهین‌کننده به روحانی درمجموع بیش از ٢٠ نفر نبودند، تصریح کرد: بدون‌شک بعد از اتمام کار کمیته‎های حقیقت‎یابی و مستندسازی مربوط به این ماجرا و شناسایی کامل افراد، پرونده این افراد در صورت صلاحدید به دستگاه قضائی ارسال می‎شود.

نسج‌همدانی ادامه داد: البته این امکان نیز وجود دارد که پس از بررسی و شناسایی افراد خاطی ضرورتی برای ارجاع پرونده آنها به دستگاه قضائی نباشد که در این خصوص دستگاه‎های مسئول تصمیم‎گیری خواهند کرد. هدف ما این است که در جهت اصلاح افرادی که این‌گونه اقدامات را انجام می‏‌دهند وارد عمل شویم تا دیگر شاهد این‌گونه اقدامات که خلاف رویه قانونی است نباشیم.

از طرف دیگر علاوه بر پیگیری از سوی مقامات قضائی، نمایندگان مجلس هم خواستار تشکیل کمیته حقیقت‌یاب در این مورد هستند.

محمدعلی وکیلی عضو هیئت‌رئیسه مجلس در این مورد گفت: درخواست تشکیل کمیته حقیقت‌یاب در قالب تدوین نامه از سوی فراکسیون امید خطاب به رئیس مجلس نهایی شده و در نخستین روز کاری مجلس که هفته آینده خواهد بود، تقدیم هیئت‌رئیسه خواهد شد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا