رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

توسعه بخش معدن نیازمند توجه به اکتشاف است

توسعه بخش معدن نیازمند توجه به اکتشاف است

گروه اكتشاف و زمين شناسي - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برای رسیدن به توسعه معدنی استان ابتدا باید به حوزه اکتشاف در این بخش توجه شود که با مشکلاتی مواجه است.

به گزارش ماین نیوز، ناصر فغفوری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، افزود: برنامه های مهمی برای توسعه بخش معدن استان تدوین و در دست اقدام است و برای رسیدن به توسعه معدنی استان ابتدا باید به حوزه اکتشاف در این بخش توجه شود که مشکلاتی در این بخش داریم.

وی ادامه داد: توازن و عدالت در تخصیص اعتبارات و هزینه ها برای دستگاه های اجرایی شود و باید توازن و عدالتی بین دستگاه ها در خصوص اعتبارات جاری مربوط به بند "و" وجود داشته باشد چرا که شرایط دستگاه ها در وضعیت نیروی انسانی و هزینه های مربوط به آن متفاوت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برای رسیدن به توسعه معدنی استان ابتدا باید به حوزه اکتشاف در این بخش توجه شود که مشکلاتی در این بخش داریم.

فغفوری به ایجاد برخی مشکلات برای اکشتاف معادن استان اشاره کرد و افزود: باید در ایجاد مسیرهای دسترسی به معادن و برطرف کردن مشکلاتی که در حوزه اکتشاف وجود دارد اهتمام بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: سیاست دولت تغییر رویکرد اختصاص یارانه ای اعتبارات بوده و تخصیص اعتبارات با لحاظ افزایش حجم صادرات و ایجاد سهم اشتغال بیشتر صورت گیرد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا