بررسی قیمت سکه در یک ماه گذشته نشان داد؛

کاهش ۸ پله ای سکه بهار آزادی

کاهش ۸ پله ای سکه بهار آزادی

بررسی قیمت سکه بهار آزادی و سکه امامی در ماه گذشته نشان می دهد که سکه بهار آزادی افت قیمت ۸ هزار تومانی و سکه طرح جدید افت ۲ هزار و ۶۰۰ تومانی داشته است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، قیمت سکه بهار آزادی طی خرداد ماه در بازه قیمتی یک میلیون و ۱۸۳ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۷۲ هزار تومان در نوسان بوده است.

قیمت این سکه ابتدا ماه را با بیشترین قیمت خود یعنی یک میلیون و ۱۸۳ هزار تومان آغاز کرد و در ۹ روز ابتدایی ماه روند کاملا نزولی به خود گرفت و رقم یک میلیون و ۱۷۴ هزار تومان را برای خود رقم زد.

سپس ۴ روز بعد از آن با افزایش قیمت به رقم یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان رسید، مجددا سیر نزولی را در پیش گرفت و در دو روز متفاوت قیمت یک میلیون و ۱۷۲ هزار تومان را تکرار کرد و در نهایت با افت و خیزهای چند روز پایانی، خرداد ماه را با قیمت یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان به پایان رساند.

این نکته گفتنی است که سکه بهار آزادی در ماه گذشته افت قیمت ۸ هزار تومانی داشته است.

**سکه امامی آب رفت

سکه امامی در ماه گذشته طی ۲۷ روز قیمت گذاری شد که نتیجه روند تغییر قیمت آن کاهش ۲ هزار و ۶۰۰ تومانی بوده در پایان ماه در مقایسه با ابتدا ماه بوده است. این سکه در ابتدا ماه به ارزش یک میلیون و ۲۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان معامله شد، در طی معاملات این ماه رکورد رقم یک میلیون و ۲۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان را تجربه کرد و در کمترین قیمت معامله شده رقم یک میلیون و ۱۹۸ هزار و ۴۰۰ تومان را به ثبت رساند.

نوسان قیمت سکه امامی در مقایسه با سکه بهار آزادی در ماه گذشته کمتر بوده و این سکه ثبات بیشتری پشت سر گذاشت.

منبع: میزان

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا