پایان کارت سوخت بعد از 9 سال

10 روز دیگر کارت‌های سوخت می‌سوزند

10 روز دیگر کارت‌های سوخت می‌سوزند

به گفته رییس جایگاه داران سوخت با توجه به تک نرخی شدن قیمت بنزین و مساله ساز شدن این کارت ها برای جایگاه داران دولت تصمیم گرفت تا این کارت ها را از رده خارج کند، به همین دلیل این کارت ها از اول آذرماه دیگر قابل استفاده نیستند.

بیژن حاج محمدرضا رییس انجمن جایگاه داران سوخت با اشاره به از رده خارج شدن کارت های سوخت تا پایان آبان ماه سال جاری،اظهار داشت: کارت های سوخت که در سال 86 برای سهمیه بندی بنزین صادر شده بود،قرار بود تنها برای 6 ماه قابل استفاده باشد،اما 9 سال از رده خارج شدن این کارت ها طول کشید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، وی افزود: با توجه به تک نرخی شدن قیمت بنزین و مساله ساز شدن این کارت ها برای جایگاه داران دولت تصمیم گرفت تا این کارت ها را از رده خارج کند، به همین دلیل این کارت ها از اول آذرماه دیگر قابل استفاده نیستند.

حاج محمدرضا تصریح کرد:سوخت گیری با کارتهای سوخت به طور متوسط 26 دقیقه طول می کشد در حالی که متوسط سوخت گیری باید بین 7 تا 12 دقیقه باشد.

رییس انجمن جایگاه داران بنزین در پاسخ به شایعه دو نرخی شدن بنزین در سال آینده،خاطرنشان کرد:به طور قطع بنزین دو نرخی مطرح نیست،زیرا قیمت بنزین به قیمت های فوب خلیح فارس نزدیک شده است.

او گفت: همانطور که آقای روحانی رییس جمهور قول داده بود،افزایش قیمت بنزین با شیب ملایم انجام خواهد شد،از همین رو انتظار می رود که قیمت بنزین در سال آینده نیز همین شیب را ادامه دهد تا به قیمت های فوب خلیج فارس که در حال حاضر به دلیل کاهش قیمت نفت، حدود 1800 تومان است،برسد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا