بارش شدید برف در محور کرج - چالوس

بارش شدید برف در محور کرج - چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف شدید در محور کرج-چالوس خبر داد.

 سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر به دلیل بارش برف ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-چالوس از محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین گزارش شده است. همچنین در استان های البرز و مازندران بارش برف و باران ادامه دارد.
 
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، وی افزود: در محورهای مواصلاتی استان های مازندران، مرکزی، هرمزگان، خراسان شمالی، قزوین و جنوب استان فارس بارش باران گزارش شده است.
 
رحمانی با اشاره به اینکه در محور نورکنده در استان گلستان بارش باران شدید گزارش شده است، افزود: در محور دماوند-فیروزکوه در شرق استان تهران نیز بارش باران وجود دارد لذا به رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند توصیه می شود به دلیل لغزنده بودن سطح معابر حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا همچنین به بروز پدیده مه گرفتگی و کاهش دید در محورهای اردبیل- سراب و اردبیل-آستارا در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: رانندگانی که قصد رانندگی در محورهای برف گیر را دارند حتما باید به زنجیر چرخ، چراغ مه شکن و تجهیزات ایمنی لازم مجهز باشند.
 
وی تصریح کرد: محور شمشک به دیزین به دلیل ایمنی همچنان مسدود است اما سایر محورهای مواصلاتی کشور از جو آرام و ترافیک روانی برخوردار هستند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا