با ثبت معامله ۲۸ هزار تن مواد پلیمری؛

تالار پتروشیمی به استقبال عید سعید فطر رفت

تالار پتروشیمی به استقبال عید سعید فطر رفت

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در آستانه تعطیلات عید سعید فطر ۲۸ هزار و ۵۴۰ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۴۰ هزار و ۷۲۵ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۵۶ هزار و ۴۹۰ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳، پلی پروپیلن نساجی و شیمیایی، پلی اتیلن سبک فیلم ۰۰۷۵، پلی استایرن های انبساطی و برخی از گریدهای پلی اتیلن ترفتالات بطری با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳پتروشیمی شازند با ۱۰۰۰ تن عرضه ۱۳۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۵۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۸۱ تومان رقم خورد. در همین حال پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳پتروشیمی امیرکبیر با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفت.

در گروه پلی پروپیلن ها؛ پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰Cنویدزرشیمی با ۲۷۳ تن عرضه ۱۳۷۵۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزار و ۲۷۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۴هزار و ۶۹۷ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی مارون با ۸۸۰ تن عرضه ۱۵۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۶۷ تومان و میانگی نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۱۸ تومان رقم خورد.

در گروه پلی اتیلن ها؛ پلی اتیلن سبک فیلم ۰۰۷۵ پتروشیمی بندرامام با یک هزارتن عرضه ۲۹۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۱۰۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۲۱ تومان بود.

در همین حال پلی اتیلن سنگین بادی ۰۰۳۵ این مجتمع هم که با ۳ درصد کاهش قیمت پایه امروز عرضه شده بود، به میزان ۲۰۰ تن و با نرخ ۳ هزار و ۷۳۵ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در همین حال پلی اتیلن سنگین فیلم F۷۰۰۰ پتروشیمی مهر، پلی اتیلن سبک فیلم ۲۰۰۴TC۳۷ پتروشیمی لاله، پلی پروپیلن شیمیایی EP۲X۸۳CE پتروشیمی شازند، پلی اتیلن سنگین فیلم F۷۰۰۰ پتروشیمی ایلام، پلی اتیلن سبک فیلم ۲۴۲۰D پتروشیمی امیرکبیر و پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی شازند وارد سیستم مچینگ شدند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا