ایرانول بیشترین رشد سوددهی تولید روغن را به خود اختصاص داد

ایرانول بیشترین رشد سوددهی تولید روغن را به خود اختصاص داد


مجمع شرکت نفت ایرانول ( از شرکت‌های زیر مجموعه تاپیکو ) منتهی به سال مالی ١٣٩٥ دیروز شنبه سوم تیر ماه در سالن تلاش وزارت کار برگزار و برای نخستین بار شرکت نفت ایرانول موفق شد بیشترین رشد سود دهی عملیاتی با ١٤درصد و سود خالص با ٣٩ درصد افزایش را در بین شرکت های روانکاران نسبت به سال ١٣٩٤ به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، عیسی اسحاقی، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در این مجمع گزارشی از فعالیت دو ساله خود و اعضای جدید هیات مدیره به سهامداران ارائه داد .

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: طی سه سال گذشته رکورد تولید و فروش مقداری و مبلغی محصول نهایی، سوددهی و مقدار صادرات به خصوص محصول نهایی را شکسته و سهم بازار ایرانول را حدود ٤ درصد افزایش داده ایم و خام فروشی را ٣٠ درصد کاهش و فروش مقداری محصول نهایی را ٣٠ درصد افزایش داده‌ایم.

اسحاقی از بهره برداری پایانه صادراتی ایرانول، برج خنک کننده پالایشگاه آبادان و خط ریلی حمل محصولات صادراتی ظرف سه ماه آینده خبر داد و گفت : استراتژی ایرانول ١٤٠٤ بزودی نهایی و تصویب می شود که بر اساس این برنامه طی هشت سال خام فروشی ایرانول تقریبا به صفر می رسد.

در این مجمع اعلام شد سود ایرانول از ١٤٥ میلیارد تومان در سال ٩٤ به ٢٠٣ میلیارد تومان در سال ٩٥ افزایش یافته که ناشی از کاهش اساسی هزینه های مالی و بهای تمام شده فروش، تغییر در سیاست های فروش و فروش ساختمان مازاد شرکت است که در پایان با تصویب مجمع به ازای هر سهم١٨٠تومان سود تقسیم شد که مورد استقبال و تشکر سهامداران قرار گرفت.

پیش از این در مجمع ٩٤ به ازای هر سهم ١١٠ تومان تقسیم شده بود.

در مجمع فوق العاده که برای افزایش سرمایه بعد از مجمع عادی برگزار شد سهامداران بعد از 10 سال به 150 میلیارد تومان افزایش سرمایه در دو مرحله موافقت کردند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا