مدیر عامل فرابورس ایران خبر داد؛

عرضه اولیه وپسا به تعویق افتاد

عرضه اولیه وپسا به تعویق افتاد

امیر هامونی گفت: با احترام به درخواست تحلیل گران و نیاز آنها به زمان بیشتر برای بررسی های کارشناسانه در جلسه ای که امروز صبح و در تکمیل جلسه روز پنج شنبه برگزار کردیم تصمیم بر این شد تا عرضه به تعویق بیفتد.


عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس به تعویق افتاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، امیر هامونی با اعلام این خبر و در تشریح دلایل این تعویق گفت: با احترام به درخواست تحلیل گران و نیاز آنها به زمان بیشتر برای بررسی های کارشناسانه در جلسه ای که امروز صبح و در تکمیل جلسه روز پنج شنبه برگزار کردیم تصمیم بر این شد تا عرضه به تعویق بیفتد.

مدیرعامل فرابورس ایران بابیان اینکه تمامی بحث های مطرح شده توسط تحلیلگران طی چند روز گذشته دنبال شده و از فضای به وجود آمده شدیدا استقبال می کنیم ابراز امیدواری کرد این بحث ها فقط مختص این شرکت نباشد و برای تمامی عرضه های اولیه شاهد تحلیل های کارشناسانه باشیم.

به گفته هامونی با توجه به اینکه به موجب قانون تاییدمزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه وسفارشی در مورد شرکت‌ها یا طرح‌های مرتبط با اوراق بهادار بر عهده سازمان و بورس ها نیست یادآور شد: این موارد در همه بورس ها توسط نهادهایی مثل مشاوران پذیرش، مشاوران سرمایه گذاری و تحلیل گران بررسی شده و به اطلاع اهالی بازار می رسد، ضمن آنکه مواجهه معامله گران با عرضه های اولیه تا پیش از این به این شکل نبود و به نظر می رسد شاهد بلوغ فضای تحلیل و مشاوره برای سرمایه گذاری در بازار سرمایه هستیم.

پیش از این قرار بود امروز تعداد 250 میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس (وپسا) به عنوان نخستین عرضه اولیه بازار سهام سال جاری شنبه 3 خرداد ماه در فرابورس ایران با روش ثبت سفارش و دامنه قیمتی 1000 تا 1030 ریال عرضه ‌شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا