نماینده مردم زرند در مجلس خبر داد

نشست وزرای صنعت و کار درباره رفع مشکلات زغالسنگ برگزار می‌شود

نشست وزرای صنعت و کار درباره رفع مشکلات زغالسنگ برگزار می‌شود

گروه معادن >زغال‌سنگ - نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی نشست با وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار کرمان قرار است در هفته جاری نشست وزرای صنعت و کار در خصوص رفع مشکلات زغال‌سنگ برگزار شود.

به گزارش ماین نیوز، حسین امیری خامکانی گفت: در پی نشست با وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار کرمان در تهران مشکلات زغالسنگ و راه حل هایی برای کاهش مشکلات و همچنین رونق معادن زغال سنگ فعال مورد بحث قرار گرفت.

امیری با بیان اینکه در این نشست مسائل کارخانه واگن سازی زرند نیز مورد بحث قرار گرفت، خاطرنشان کرد: رونق تولید و فاینانس تولید واگن‌های باری و مترو و مسافری از منابع صندوق توسعه و یا یک شرکت سرمایه گذاری خارجی بررسی شد که در این خصوص تصمیمات و راهنمایی های خوبی صورت گفت و سرمایه گذار خارجی نیز برای سرمایه گذاری در این خصوص مصم تر شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان تصریح کرد: در پایان این نشست از وزیر صنعت، معدن و تجارت درخواست شد تا برای معادن تعطیل شده فکری بشود.

وی رونق و ایمنی معادن زغال‌سنگ را عواملی چون یارانه تولید زغال‌سنگ، بیمه تامین اجتماعی و بحث ٤/٥ درصد بیمه سخت و زیان آور مشاغل در معادن زغالسنگ و مالیات بر ارزش افزوده در چرخه فولاد عنوان کرد و افزود: بزودی نشستی در این هفته بین دو وزیر صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص تشکیل می شود.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا