دبیر کمپین آری به تولید ملی درگفت وگو با ایرنا ؛

کارت اعتباری دولت به عنوان مشخص نیاز دارد

کارت اعتباری دولت به عنوان مشخص نیاز دارد

دبیر کمپین آری به تولید ملی، اقدام دولت در صدورکارت اعتباری را اقدامی در جهت حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی برشمرد و گفت : لازم است این طرح ملی با عنوان مشخصی به مورد اجرا گذاشته شود.

مصطفی حسنی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ایرنا، در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها افزود: عنوان مناسب همراه با تبلیغات ، جایگاه بهتری می تواند از نظر مزیتهای مربوطه در اذهان مردم بدست آورد.
وی تصریح کرد: تبلیغ بر روی چنین طرح بزرگی دارای حساسیت های خاصی است از آن جهت که چنانچه دولت درخصوص این طرح تبلیغ انجام دهد ، اینگونه برداشت می شود که دولت منافعی را در این طرح دارد.
حسنی افزود: فعالیت تبلیغاتی تولیدکنندگان بر روی این طرح تاثیر بهتری در عرضه و تقاضا خواهد داشت.
وی گفت:تبلیغات نقش بسزایی در کیفیت عرضه و فروش کالا دارد و شرکت های وارد کننده کالاهای غیرضروری،رقیب جدی تولیدات داخلی محسوب می شوند.
حسنی تصریح کرد: اکنون در کشور تبلیغات پیش از موعد توسط بیلبورد ها و نمایش تیزرها انجام می شود ،اما ضروری است ،مزیتهای رقابتی طرح در ذهن مردم جای گیرد و بنابراین هر برنامه تبلیغاتی باید از فکر و ایده ای قوی برخوردار باشد .
دبیر کمپین آری به تولید ملی تاکید کرد: طرحهایی که از تولید داخلی حمایت کند ، مورد پشتیبانی قرار می گیرد و طرح کارت اعتباری دولت نشان می دهد که دولت به این موضوع نگاه جدی با رویکرد کمک به بنگاه های اقتصادی دارد و حساسیت بر روش اجرا از اهمیت بالایی برخوردار است.
به اعتقاد حسنی ، تبلیغات در کشور فاقد بودجه مناسب است و هنوز جایگاه واقعی خود را بازنیافته ، درحالی که شرکت های صادرکننده خارجی از بودجه های مناسب تبلیغاتی در خارج از مرزهای سرزمینی بهره می گیرند .
به گفته وی ،شرکت های تولید کننده و صادرکننده ایرانی ، اعتباری برای حضور و تبلیغات پررنگ در خارج از کشور ندارند.
حسنی اضافه کرد : همکاری دولت و تولید کنندگان برای حمایت از تولید ملی و کارآفرینی با نگرش ویژه به تولید کیفی و تبلیغات ضروری است.
پیش از این مسئولان دولتی در حوزه کار چنین مطرح کردند که دو میلیون فرصت اشتغال در کشور وجود دارد و بیکاران استقبالی نسبت به آنها ندارند و خروج یک میلیون و 700 هزار نفر افغان از کشور می تواند آثار نامطلوبی را به دنبال داشته باشد .
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور به مناسبت دومین سالگرد تشکیل دولت تدبیر و امید ، از بیکاری جوانان به عنوان مهمترین دغدغه دو سال آینده دولت یازدهم یاد کرد و گفت : دغدغه امسال و سال آینده دولت درست کردن اشتغال برای جوانان است و مسائل بازار کار باید با سرمایه گذاری های جدید درست شود.
بنابر آمارهای منتشر شده، سال گذشته 550 هزار شغل جدید در کشور ایجاد شد ،اما آمار اشتغال در کشور مناسب نیست، حمایت از تولید ملی ،توسعه اشتغال و رشد تولید را به دنبال دارد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا