حسابرسی نشده منتشر شد؛

کسب 13 میلیارد ریال سود انباشته "وملی" در سال 95

کسب 13 میلیارد ریال سود انباشته

با اضافه شدن سود عملیاتی "وملی" به درآمدهای غیر عملیاتی این شرکت، سود خالص دوره به مبلغ سه هزار و 501 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 14 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

 

شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی در دوره 12 ماهه منتهی به 30 اسفند ماه 95 مبلغ 13 میلیارد و 26 میلیون ریال سود انباشته در حسابهای خود منظور کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی صورت های مالی سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 95 را حسابرسی نشده منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، این شرکت در سال گذشته و با سرمایه 247 میلیارد و 360 میلیون ریال مبلغ چهار میلیارد و 103 میلیون ریال درآمدهای عملیاتی داشت.

از درآمدهای این شرکت هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 726 میلیون ریال رسید.

به سود عملیاتی دوره نیز درآمدهای غیر عملیاتی اضافه شد و سود خالص دوره به مبلغ سه هزار و 501 میلیون ریال محاسبه شد و بر این اساس مبلغ 14 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 13 میلیارد و 26 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا