رقابت برای ۳ کالا؛

بازار آرام محصولات شیمیایی

بازار آرام محصولات شیمیایی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز ۱۰ هزار و ۹۹۸ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ها ۱۹ هزار و ۶۹۴ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۵ هزار و ۱۲۳ تن بود.

در گروه محصولات شیمیایی، منواتیلن گلایکول، منومر وینیل استات و اورتوزایلین با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به این ترتیب معاملات محصولات شیمیایی در آخرین روز مبادلاتی هفته با آرامش سپری شد. افت قیمت نفت و نگرانی ها از ادامه دار شدن این روند، از دلایل آرامش در بازار محصولات شیمیایی است.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند با ۳۳۰ تن عرضه ۶۸۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۷۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۷۵۲ تومان رقم خورد.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید با نرخ پایه و با حجم ۱۱۰ تومان معامله شد. منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون نیز وارد سیستم مچینگ شد. منواتیلن گلایکول فرسا شیمی هم با حجم ۱۱۰ تن و قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم با ۵۵۰ تن عرضه ۱۳۹۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۱ تومان رقم خورد.

اورتوزایلین پتروشیمی برزویه با عرضه ۷۰۰ تنی به میزان ۳۵۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲هزار و ۳۳۶ تومان بود. معامله گران این کالا را با قیمت ۲ هزار و ۶۷۰تومان خریداری کردند.

در همین حال استایرن منومر پتروشیمی پارس با حجم ۵۵۲۰ تن و نرخ پایه ۳ هزار و ۸۰۷ تومان داد و ستد شد. اسیداستیک پتروشیمی فن آوران با حجم ۹۸۹ تن و قیمت پایه یک هزار و ۵۲۷ تومان خریداری شد.

دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید و فرسا شیمی با حجم ۲۲ تن و قیمت پایه ۲ هزار و ۴۲۷ تومان معامله شد، دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم با حجم ۸۸ تن و قیمت پایه خریداری شد.

کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با حجم ۲۱۰ تن وقیمت پایه ۴ هزار و ۸۶۶ تن معامله شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا