واکنش گروه مالی ملت به یک نامه جعلی

واکنش گروه مالی ملت به یک نامه جعلی

گروه مالی ملت در اطلاعیه ای اعلام کرد نامه منتسب به این شرکت که امروز در شبکه های اجتماعی منتشر و در آن به نام برخی از بانک ها و موسسات پولی اشاره شده، جعلی است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

گروه مالی ملت نامه منتسب به این شرکت که امروز در شبکه های اجتماعی منتشر و در آن به نام برخی از بانک ها و موسسات پولی اشاره شده، جعلی دانست و اعلام کرد: این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورس پرس، گروه مالی ملت در اطلاعیه ای اعلام کرد نامه منتسب به این شرکت که امروز در شبکه های اجتماعی منتشر و در آن به نام برخی از بانک ها و موسسات پولی اشاره شده، جعلی است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

بر اساس این گزارش، در اطلاعیه گروه مالی ملت تاکید شده که انتشار این گونه اسناد مجعول با هدف ایجاد مشکل برای اقتصاد و نظام بانکی کشور انجام شده و این در حالی است که نظام بانکی در وضعیت باثباتی قرار دارد و با توجه به روند تحولات مثبت ناشی از اقدامات و عزم جدی دولت برای اصلاح ساختار نظام بانکی در طی چهار سال اخیر، چشم انداز توسعه نظام پولی و مالی کشور بسیار مطلوب ارزیابی می شود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا