طلا کمترین قیمت یک ماه گذشته را ثبت کرد

طلا کمترین قیمت یک ماه گذشته را ثبت کرد

با تقویت دلار و با توجه به انتظار بازار برای اظهارات یک مقام فدرال رزرو، قیمت طلا امروز به کمترین رقم در ۴ هفته گذشته رسید و ۱۲۵۰.۳۶ دلار در هر اونس فروخته شد.

 

به نقل از رویترز، با تقویت دلار و با توجه به انتظار بازار برای اظهارات یک مقام فدرال رزرو، قیمت طلا امروز به کمترین رقم در ۴ هفته گذشته رسید.
ویلیام دودلی، رئیس فدرال رزرو نیویورک که به جانت یلن، رئیس فدرال رزرو آمریکا نزدیک است، قرار است میزگردی با فعالان تجاری محلی در نیویورک داشته باشد.
هلن لو، تحلیلگر بازار گفت: درصورتی که دودلی تایید کند که فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره حالت تهاجمی خواهد داشت، من فکر نمی‌کنم که طلا بتواند به این زودی‌ها افزایش یابد.
هر اونس طلا با ۳ دلار و ۳۷ سنت کاهش ۱۲۵۰.۳۶ دلار فروخته شد. این فلز گران بها امروز کمترین رقم جدیدی ثبت کرد که پایین‌ترین قیمت از ۲۴ ماه می به شمار می‌رود.
هرچند فدرال رزرو هفته گذشته نرخ بهره را بالا برد، اما انتشار آمارهای اقتصادی ضعیف‌تر در توانایی این بانک برای ادامه سیاست‌های پولی تهاجمی تا پایان سال تردید ایجاد کرده است.
مسکن سازی در آمریکا برای سومین ماه متوالی در ماه می کاهش یافت و با افت فعالیت‌های ساخت و ساز به صورت گسترده، کمترین سطح در ۸ ماه گذشته را ثبت کرد که نشان‌دهنده این است که مسکن‌سازی می تواند رشد اقتصادی را در سه ماهه دوم کاهش دهد.
از طرفی، ارزش دلار در برابر سبدی از ارزها افزایش یافت و بازارهای بورس آسیایی رشد داشتند.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا