هفته گذشته صورت گرفت؛

معامله بیش از ۶۱۴ هزار تن محصول در بورس کالا

معامله بیش از ۶۱۴ هزار تن محصول در بورس کالا

در آخرین هفته خرداد ماه بالغ بر ۶۱۴ هزار و ۸۲۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال در بورس کالای ایران داد و ستد شد که رشد ۱۱۷ درصدی را نسبت به معاملات هفته ماقبل آن را تجربه کرد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، هفته اخیر در دو بخش داخلی و صادراتی در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۹۲  هزار و ۳۶۸ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۴۶۳میلیارد ریال مورد دادو ستد قرار گرفت.

بر این اساس در تالار مذکور ۲۲۴ هزار و ۸۰۸ تن فولاد،  ۷ هزار و ۱۴۰ تن مس، ۱۴۰ تن کنستانتره مولیبدن، ۵۸ هزار و ۵۰۰ تن سنگ آهن، یک هزار و ۷۸۰ تن آلومینیوم، یک کیلو گرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی گذشته در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، بیش از ۲۲۶ هزار و ۳۶۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۹۸ هزار و ۳۰۷ تن قیر، ۵۶ هزار و ۷۸۳ تن مواد پلیمری، ۳۰ هزار و ۹۶۰ تن وکیوم باتوم، ۱۵ هزار تن لوب کات، ۲۰ هزار و ۹۶ تن مواد شیمیایی، ۳ هزار و ۸۲۵ تن گوگرد، یک هزار و ۲۸۸ تن روغن و همچنین ۱۰۰ تن عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در هفته اخیر، معامله ۸۴ هزار و ۵۲۵ تن انواع کالا به ارزش یک هزار و ۱۹ میلیارد ریال را مشاهده کرد؛ این تالار با داد و ستد ۲۹ هزار و ۲۰۰ تن گندم، ۱۲ هزار و ۷۵۰ تن شکر سفید، یک هزار و ۸۰۰ تن روغن خام ، ۸۵۰ تن ذرت، ۱۲۶ تن عدس، ۳۹ هزار و ۷۹۹ تن جو دامی را تجربه کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا