بورس منطقه ای خراسان رضوی 15 ساله شد

بورس منطقه ای خراسان رضوی 15 ساله شد

بورس منطقه ای خراسان پس از گذشت 15 سال، پیشرفت قابل ملاحظه ای در ارائه خدمات بورس و توسعه فرهنگ سرمایه گذاری در منطقه داشته است. به طوری که تعداد ایستگاه های معاملاتی از 9 ایستگاه در زمان افتتاح به 88 ایستگاه در سال 95 رسیده است. همچنین ارزش معاملات از 894 میلیارد ریال در سال 81 به 27408 میلیارد ریال در سال 95 رسیده است درحالی که معاملات برخط در سال 95 لحاظ نشده است.


بورس منطقه ای مشهد به عنوان اولین تالار منطقه ای 15 سال از فعالیت خود را پشت سر گذاشت
.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، به نقل از روابط عمومی بورس تهران، حسین خدادوست، مدیر بورس منطقه ای خراسان رضوی با بیان مطلب فوق گفت: تالار بورس منطقه ای مشهد به عنوان اولین تالار منطقه ای در 21 خرداد 1381 فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: پس از گذشت 15 سال، پیشرفت قابل ملاحظه ای در ارائه خدمات بورس و توسعه فرهنگ سرمایه گذاری در منطقه داشته است. به طوری که تعداد ایستگاه های معاملاتی از 9 ایستگاه در زمان افتتاح به 88 ایستگاه در سال 95 رسیده است. همچنین ارزش معاملات از 894 میلیارد ریال در سال 81 به 27408 میلیارد ریال در سال 95 رسیده است در حالی که معاملات برخط در سال 95 لحاظ نشده است.

خدادوست اظهار داشت: هم اکنون علاوه بر شهر مشهد در شهرستانهای سبزوار، نیشابور، گناباد، جوین، و تربت حیدریه در خراسان رضوی و بجنورد در خراسان شمالی تعداد 13 کارگزار حضور دارند و از طریق تجهیزات بورس مشهد به سامانه معاملاتی بورس دسترسی پیدا کرده و به مردم این شهرستان ها خدمات ارایه می کنند.

مدیر بورس منطقه ای مشهد به برگزاری دوره های آموزشی اشاره کرد و افزود: بورس منطقه ای مشهد در 15 سال گذشته،2097 نفر ساعت دوره های آموزش سرمایه گذاری در بورس را برای 24893 نفر برگزار کرده است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا