عطرین نخ قم در بازار دوم فرابورس ایران درج شد

عطرین نخ قم در بازار دوم فرابورس ایران درج شد

شرکت عطرین نخ قم که در گروه «منسوجات» زیرگروه «آماده‌سازی و ریسندگی نخ، پارچه بافی» قرار دارد به عنوان هشتاد و هفتمین شرکتی است که در بازار دوم در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شده است.

 

شرکت عطرین نخ قم پس از احراز تمامی شرایط لازم برای پذیرش، در بازار دوم فرابورس ایران درج شد تا در صف عرضه اولیه قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) به نقل از فرابورس ایران، شرکت عطرین نخ قم که در گروه «منسوجات» زیرگروه «آماده‌سازی و ریسندگی نخ، پارچه بافی» قرار دارد به عنوان هشتاد و هفتمین شرکتی است که در بازار دوم در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شده است.

این شرکت با نماد «نطرین» با آخرین سرمایه اسمی 100 میلیارد و 43 میلیون ریال در تاریخ 22 اردیبهشت‌ماه 93 ثبت شده و به عنوان سیزدهمین واحد گروه صنعتی گلریز قم توسط علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بهمن ماه سال 93 به بهره‌برداری رسیده است.

طبق اساسنامه این شرکت در حال حاضر به عنوان بزرگترین و متنوع‌ترین واحد تابندگی کشور از نظر تولیدات در حال فعالیت است. مشاور پذیرش «نطرین»، شرکت مشاور سرمایه گذاری ایده مفید است و کارگزار عرضه کننده سهام آن نیز کارگزاری مفید خواهد بود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا