در تالار پتروشیمی؛

پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی با رقابت خریداری شدند

پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی با رقابت خریداری شدند

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۱۲ هزار و ۹۴۴ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۶ هزار و ۹۲۴ تن و تقاضای آن هم ۳۴ هزار و ۵۸۹ تن بود.

در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به این ترتیب پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی شازند با ۲۰۰ تن عرضه ۸۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۶۹ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۱۴۶ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XL پتروشیمی رجال هم با ۱۰۵ تن عرضه ۵۰۴ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا هم ۳ هزار و ۹۱۸ تومان بود. پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XK این مجتمع هم با ۳۱۵ تن عرضه ۷۱۴ تن تقاضا داشت، کارگزاران میانگین نرخ ۳ هزار و ۹۱۳ تومان را برای خرید این کالا بر تابلوی بورس ثبت کردند.

پلی پروپیلن شیمیایی C۳۰Gپتروشیمی مارون با ۴۴۰ تن عرضه ۱۶۷۲ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید این کالا توسط کارگزاران ۳ هزار و ۹۴۹ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rپتروشیمی شازند با ۵۰۰ تن عرضه ۲۷۶۰ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با رقم ۴ هزار و ۱۴۶ تومان مورد معامله قرار دادند.

پلی پروپیلن شیمیایی X۳۰G پتروشیمی مارون هم با ۸۸۰ تن عرضه ۱۶۷۲ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خریداین کالا ۳ هزار و ۸۸۶ تومان بود. پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲C نویدزرشیمی با ۲۱۰ عرضه ۵۴۳۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۷۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۶۹۸ تومان رقم خورد.

همچنین پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳ پتروشیمی شازند با ۱۵۰۰ تن عرضه ۱۶۰۰ تن تقاضا داشت، با این حال نهایتا این کالا با قیمت پایه یعنی ۴هزار و ۶۹ تومان معامله شد.

در همین حال پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳ و پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی شازند وارد سیستم مچینگ شدند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا