فرصتی طلایی برای سرمایه گذاران؛

پذیره‌نویسی "طلا" ادامه دارد

پذیره‌نویسی

در دومین روز پذیره‌نویسی اولین صندوق طلای بازار سرمایه، بیش از ۳۸۴ میلیون تومان از واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق به ارزش هر واحد هزار تومان فروش رفت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» به نقل از روابط عمومی تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، در معاملات امروز بورس کالای ایران تعداد ۳۸۴ هزار و ۸۲۰ واحد سرمایه‌گذاری صندوق پشتوانه لوتوس به ارزش بیش از ۳۸۴ میلیون تومان در ۱۷۶ نوبت معامله شد. به این ترتیب مجموع ارزش معاملات در دو روز اول پذیره‌نویسی این صندوق به بیش از ۸ میلیارد تومان رسید.

پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری پشتوانه طلای لوتوس که اولین صندوق کالایی کشور است، از روز شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ آغاز شده و تا روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ۹۶ ادامه خواهد داشت. پذیره‌نویسی این صندوق با نماد طلا در ساعات ۹ الی ۱۵.۳۰ توسط کارگزاری‌های بورس کالای ایران و سیستم معاملات آنلاین این کارگزاری‌ها قابل انجام است.

قیمت هر واحد این صندوق در زمان پذیره‌نویسی هزار تومان است و برای سرمایه‌گذاری باید حداقل ۱۰ واحد صندوق معادل ۱۰ هزار ریال خریداری شود. این درحالی است که در معاملات آنلاین حداقل معاملات باید ۱۰۰هزار تومان باشد.

تأمین سرمایه لوتوس پارسیان مدیر و بازارگردان این صندوق بوده و فعالیت صندوق تحت نظارت حسابرس، متولی و سازمان بورس و اوراق بهادار انجام می‌شود.همچنین مدیریت صندوق به صورت فعال (Active) صورت خواهد گرفت و دارایی آن گواهی سپرده سکه طلا و اوراق مشتقه مبتنی بر سکه طلاست.

این صندوق از معدود ابزارهای نوین سرمایه‌گذاری است که با استقبال چشمگیر سرمایه‌گذاران در روزهای نخست پذیره‌نویسی مواجه شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا