در بازار دوم فرابورس ایران؛

بخشی از سهام ارفع روی میز فروش می‌رود

بخشی از سهام ارفع روی میز فروش می‌رود

شرکت کارگزاری بانک کشاورزی در نظر دارد تعداد 149 میلیون و 621 هزار و 86 سهم معادل 4.99 درصد از سهام شرکت آهن و فولاد ارفع را در بازار دوم فرابورس ایران به فروش برساند.

 

عرضه عمده غیرمدیریتی سهام شرکت آهن و فولاد ارفع در نماد «ارفع4» روز سه‌شنبه 23 خردادماه در بازار دوم فرابورس ایران صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از فرابورس ایران، شرکت کارگزاری بانک کشاورزی در نظر دارد 4.99 درصد از سهام شرکت آهن و فولاد ارفع را به قیمت پایه هر سهم معادل قیمت پایانی سهام در روز قبل از عرضه به شرط آنکه از مبلغ 3 هزار و 75 ریال کم‌‌تر نباشد، روی میز مزایده ببرد.

فروشنده تعداد 149 میلیون و 621 هزار و 86 سهم از سهام شرکت آهن و فولاد ارفع، شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (سهامی خاص) است.

شرکت آهن و فولاد ارفع در زمینه تولید آهن و فولاد پایه فعالیت می‌کند و شرکت‌های معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، کارخانجات نورد لوله یاران، ذوب‌آهن غرب کشور، مدیریت توسعه گوهران امید، گروه اقتصادی مهرگان، سرمایه‌گذاری غدیر و سرمایه‌گذاری ملی ایران از سهامداران آن محسوب می‌شوند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا