در هفته گذشته رقم خورد؛

معامله بیش از ۲۸۲ هزار تن محصول در بورس کالا

معامله بیش از ۲۸۲ هزار تن محصول در بورس کالا

در هفته منتهی به ۱۸ خرداد ماه ماه بالغ بر ۲۸۲ هزار و ۷۳۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵ هزار و ۵۲۶ میلیارد ریال در بورس کالای ایران داد و ستد شد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی هفته گذشته در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۸۲ هزار و ۳۰۸ تن انواع کالا به ارزش ۲ هزار و ۷۹ میلیارد ریال داد و ستد شد. در این تالار ۸۰ هزار و ۳۲۸ تن فولاد، یک هزار و ۹۸۰ تن آلومینیوم و ۴ کیلو گرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی گذشته در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، بیش از ۱۴۸ هزارو ۲۱۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲ هزار و ۸۵۶ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۲۱ هزار و ۴۳۲ تن قیر، ۴۳ هزار و ۵۱۱ تن مواد پلیمری، ۴۴ هزار و ۸۱۰ تن وکیوم باتوم، ۱۲ هزار تن لوب کات، ۲۳ هزار و ۶۱۱ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۸۰۰ تن گوگرد، یک هزار و ۳۵ تن روغن و همچنین ۲۰ تن آرگون خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در هفته دوم خرداد ماه معامله ۵۱ هزار و ۹۸۴ تن انواع کالا به ارزش ۵۸۸ میلیارد ریال را مشاهده کرد؛ این تالار داد و ستد ۲۱ هزار و ۷۵۰ تن گندم، ۶ هزار و ۶۷۵ تن شکر سفید، یک هزار و ۵۰۰ تن روغن خام ، ۹۰۰ تن ذرت و ۲۱ هزار و ۱۵۹ تن جو دامی را تجربه کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا