مدیرکل راه‌آهن شرق:

حمل زغال‌ سنگ در راه‌آهن شرق ۵۱ درصد رشد داشت

حمل زغال‌ سنگ در راه‌آهن شرق ۵۱ درصد رشد داشت

گروه معادن >زغال‌سنگ - مدیر کل راه‌آهن شرق با اشاره به ضرورت حمل مواد معدنی توسط شبکه ریلی کشور گفت: حمل زغال‌ سنگ در راه‌آهن شرق در اردیبهشت ‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 51 درصد رشد داشت.

به گزارش ماین نیوز، محمد ابراهیم اقبالی افزود: راه‌آهن شرق 51 هزار و 95 تن زغال‌ سنگ در ماه گذشته بارگیری کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ( 33 هزار و 935 تن)، 51 درصد رشد داشته است.

وی با بیان این که درآمد حاصل از بارگیری زغال‌ سنگ نیز در این ماه 63 درصد رشد داشته است، اظهارداشت: در اردیبهشت ماه امسال 326 هزار و 500 تن سنگ آهن توسط شبکه ریلی جمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 درصد رشد داشته است.

اقبالی بیان داشت: درآمد حمل سنگ ‌آهن در اردیبهشت امسال علیرغم افزایش حمل بار به دلیل اعمال تخفیف تعرفه‌ای بار حمل شده به سمت بندرعباس نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راه‌آهن شرق یادآورشد: تناژ حاصل بارگیری دراین اداره کل در ماه گذشته 399 هزار و 457 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ( 371 هزار و 624 تن ) 7 درصد رشد را نشان می دهد.

اقبالی در پایان تصریح کرد: در اردیبهشت‌ ماه سال جاری 573 میلیون و 934 هزار و 60 تن کیلومتر بار ناخالص در این اداره کل حمل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 507 میلیون و 476 هزار و 750 تن بوده 13 درصد افزایش داشته است
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا