تحلیل تکنیکال اونس طلا در هفته جاری

تحلیل تکنیکال اونس طلا در هفته جاری

هفته گذشته اونس طلا با افزایش قیمت رو برو شد و با شکست مرز۱۲۷۲ دلاری تمایل بیشتری به صعود پیدا کرد، به طوری که توانست تا دامنه مقاومتی ۱۲۷۸ افزایش پیدا کند، حال باید دید طی هفته جاری چه روندی را در پیش خواهد گرفت.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»،  بالاترین قیمت در هفته گذشته ۱۲۷۹دلار و کمترین قیمت ۱۲۶۰دلار بود.

در نمودار روزانه اونس طلا همچنان قیمت بین عرضه و تقاضایی فعلی خود درحال نوسان است و دامنه عرضه ۱۲۹۲ الی ۱۳۰۸ و تقاضا ۱۲۱۰ الی ۱۱۸۰ است که فعلا قیمت در حال نزدیک شدن به دامنه عرضه فعلی است که با رویت آن دامنه می تواند باز هم واکنش نشان دهد و عدم شکست آنن احتمال برگشت به سمت تراز قیمتی و یا تقاضا وجود دارد. و شکست آن احتمال رشد قیمت به سمت عرضه قیمتی بالاتر در دامنه ۱۳۲۰ و ۱۳۳۰ وجود دارد.اما دیده می شود که در هفته جاری باز هم قیمت در دامنه ۱۲۴۵ الی ۱۲۹۵ در نوسان باشد.

سناریو برگشتی که در هفته جاری می تواند رخ دهد دردامنه ۱۲۸۸ الی ۱۲۹۲ است که با عدم شکست ۱۲۹۵ احتمال برگشت قیمت و کاهش به سمت ۱۲۵۸ و با اهداف میانی ۱۲۷۸ - ۱۲۷۲ و ۱۲۶۳ وجود دارد.

چنانچه در هفته جاری قیمت در دامنه ۱۲۶۰ قرار گیرد و عدم شکست نزولی ۱۲۵۸ احتمال برگشت قیمت و تقاضا در این محدوده وجود دارد. و اهداف می تواند مقاومت های پیش روی باشد.

دیده می شود که پایداری یک روزه قیمت زیر ۱۲۵۸ می تواند منجر به کاهش شود در غیر اینصورت تمایلات صعودی همچنان پایدار است. و شکست نزولی ۱۲۵۸ منجر به کاسته شدن پتانسیل مثبت می شود و احتمال کاهش قیمت به سمت ۱۲۲۰ با اهداف میانی ۱۲۵۲ - ۱۲۴۵ و ۱۲۴۰ وجود دارد.

منبع:طلا چارت


بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا