ضرورت بازارسازی و گسترش صادرات در حوزه فولاد

ضرورت بازارسازی و گسترش صادرات در حوزه فولاد

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیرعامل کارخانه فولاد خوزستان گفت: به دلیل رکود وسیع در بازار مسکن و افت شدید ساخت و ساز‌ها در کشور، مجبور به ایجاد بازارهای جدید و گسترش صادرات هستیم.

به گزارش ماین نیوز، ضرورت بازارسازی و گسترش صادرات در حوزه فولادمحمدرضا مدرس خیابانی مدیر عامل کارخانه فولاد خوزستان گفت:به دلیل رکود وسیع در بازار مسکن و افت شدید ساخت و سازها در کشور ،مجبور به ایجاد بازارهای جدید و گسترش صادرات هستیم.

وی در ادامه افزود:فولاد خوزستان در سال گذشته تولیدات خود را به 3میلیون و 600 هزار تن رساند و از این میزان تولید،یک میلیون و 900 هزارتن آن را به خارج از کشور صادر کرده و 630 میلیون دلار درآمد از این راه کسب کرد.

مدرس خیابانی با اشاره بر تغییر راهبردها به سمت صادرات ،تاکید کرد:در حال حاضر حوزه تولید در داخل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و باید به داد اقتصاد کشور رسید.

وی با بیان اینکه برخی از بانک ها به تضامین خود عمل نمی کنند ،افزود:در حوزه فروش محصولاتمان با مشکلات زیادی روبرو هستیم و رکود بازار داخلی تاثیر منفی بر تولیدات کارخانه ها و واحدهای تولیدی بزرگ گذاشته است.

مدیرعامل فولاد خوزستان تصریح کرد:باید توجه داشت که قیمت فولاد تابع قیمت های جهانی است و در ابتدای سال گذشته با افزایش قیمت روبرو بودیم اما توانستیم در ادامه قیمت ها را ثابت نگه داریم.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا