مدیرعامل شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان:

آگاهی و دانش نقش مهمی در ایمنی معادن دارد

آگاهی و دانش نقش مهمی در ایمنی معادن دارد

گروه معادن >زغال‌سنگ - مدیرعامل شرکت معادن زغال‌سنگ استان کرمان گفت: آگاهی و دانش نقش حائز اهمیتی در ایمنی معادن دارد و مدیران معادن و مسؤولان ایمنی باید نسبت به آن اهتمام لازم را داشته باشند چراکه نیروی انسانی سرمایه‌های معنوی شرکت هستند.

به گزارش ماین نیوز، جلسه بررسی عملکرد سال 96 شرکت معادن زغال‌سنگ در کارخانه زغال‌شویی زرند برگزار شد و ضمن بررسی روند تولید، وضعیت ایمنی معادن نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ایرج فلاح مدیرعامل شرکت معادن زغال‌سنگ استان کرمان در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت زغال‌سنگ بزرگترین معادن را دارد بحث ایمنی آن بسیار جدی است، چنانچه بسیاری معتقدند اگر مباحث ایمنی در معدن زمستان یورت آزادشهر گلستان جدی گرفته می‌شد هرگز شاهد چنین اتفاق تلخی نبودیم.

وی تصریح کرد: آگاهی و دانش نقش حائز اهمیتی در ایمنی معادن دارند و مدیران معادن و مسؤولان ایمنی باید نسبت به آن اهتمام لازم را داشته باشند چراکه نیروی انسانی سرمایه‌های معنوی شرکت هستند و حفظ جان کارگران اولویت نخست است.

مدیرعامل شرکت معادن زغال‌سنگ استان کرمان آموزش کارکنان را نوعی سرمایه‌گذاری خواند و تاکید کرد: با آموزش مناسب جلوی بسیاری از حوادث تلخ گرفته می‌شود و نباید از اهمیت آگاهی و دانش غافل ماند.

علی جعفری معاون بهره‌برداری شرکت معادن زغال‌سنگ استان کرمان در ادامه به عملکرد شرکت زغال‌سنگ اشاره کرد و افزود: در دو ماه اخیر نسبت به سال گذشته در همین زمان شاهد افزایش شش درصدی تولید هستیم که این روند باید ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث ایمنی نیز باید با ارائه گزارش‌های هفتگی جلوی وقوع حوادث گرفته شود و با تحلیل درست هر حادثه از حادثه بعد جلوگیری کرد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا