افزایش تولید سنگ آهن دانه بندی مجتمع فلات مرکزی

افزایش تولید سنگ آهن دانه بندی مجتمع فلات مرکزی

دنیای معدن - مجتمع معدنی فلات مرکزی ایران خطه کویری یزد را به ذخیره گاه مطمئنی از سنگ آهن در ایران بدل کرده و در برنامه امسال مجتمع فلات مرکزی تولید ۱.۲ میلیون تن سنگ آهن دانه بندی را در دستور کار خود قرار بدهد. وجود مجتمع معدنی فلات مرکزی ایران در شهرستان بافق، خطه کویری یزد را به ذخیره گاه مطمئنی از سنگ آهن در ایران بدل کرده که دریافت گواهینامه های مدیریت کیفیت، زیست محیطی و بهداشت شغلی از شرکت های معتبر جهانی، تولید آهن اسفنجی به میزان ۱۵۰ هزار تن با استفاده از سنگ های کم عیار و تولید سنگ آهن دانه بندی به میزان سه میلیون تن در معدن چاه گز بخشی از اقدامات این مجتمع است. در این مجتمع معدنی میزان عملیات معدنی انجام شده شامل سنگ آهن کلوخه استخراجی پنج میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۶۶ تن، باطله برداری ۳۹ میلیون و ۳۳۵ هزار و ۸۴۹ تن، حجم کل عملیات معدنی ۴۴ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۷۱۵ تن و تولید سنگ آهن دانه بندی پرعیار بیش از ۸۵۵ هزار تن است. بنابراین گزارش، این مجتمع برای افزایش تولید خود برنامه ریزی هایی انجام داده است و در برنامه امسال مجتمع فلات مرکزی تولید ۱.۲ میلیون تن سنگ آهن دانه بندی را در دستور کار خود قرار بدهد. شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در این زمینه به نقل از محمد مرشدزاده، مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران نوشته است: امسال تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی از معادن میشدوان و چاه گز را در برنامه داریم. امسال تولید ۵۰۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی از میشدوان و ۷۰۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی از چاه گز در دستور کار این مجتمع قرار دارد. فروش ۵۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی پرعیار (بالای ۵۸ درصد) از معدن چاه گز و نیز فروش ۳۸۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی پرعیار از معدن میشدوان از دیگر برنامه های امسال این مجتمع است. یادآور می شود: مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران یکی از مجتمع های زیر نظر شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و متشکل از سنگ آهن چاه گز، سنگ آهن میشدوان، آنومالی شمالی، معادن زاغیها و آنومالی ۵ a است که این معادن در مراحل مختلف اکتشاف استخراج و فراوری قرار دارند.

وجود مجتمع معدنی فلات مرکزی ایران در شهرستان بافق، خطه کویری یزد را به ذخیره گاه مطمئنی از سنگ آهن در ایران بدل کرده که دریافت گواهینامه های مدیریت کیفیت، زیست محیطی و بهداشت شغلی از شرکت های معتبر جهانی، تولید آهن اسفنجی به میزان ۱۵۰ هزار تن با استفاده از سنگ های کم عیار و تولید سنگ آهن دانه بندی به میزان سه میلیون تن در معدن چاه گز بخشی از اقدامات این مجتمع است. در این مجتمع معدنی میزان عملیات معدنی انجام شده شامل سنگ آهن کلوخه استخراجی پنج میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۶۶ تن، باطله برداری ۳۹ میلیون و ۳۳۵ هزار و ۸۴۹ تن، حجم کل عملیات معدنی ۴۴ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۷۱۵ تن و تولید سنگ آهن دانه بندی پرعیار بیش از ۸۵۵ هزار تن است.
بنابراین گزارش، این مجتمع برای افزایش تولید خود برنامه ریزی هایی انجام داده است و در برنامه امسال مجتمع فلات مرکزی تولید ۱.۲ میلیون تن سنگ آهن دانه بندی را در دستور کار خود قرار بدهد.
شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در این زمینه به نقل از محمد مرشدزاده، مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران نوشته است: امسال تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی از معادن «میشدوان» و «چاه گز» را در برنامه داریم. امسال تولید ۵۰۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی از میشدوان و ۷۰۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی از چاه گز در دستور کار این مجتمع قرار دارد. فروش ۵۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی پرعیار (بالای ۵۸ درصد) از معدن چاه گز و نیز فروش ۳۸۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی پرعیار از معدن میشدوان از دیگر برنامه های امسال این مجتمع است.
یادآور می شود: مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران یکی از مجتمع های زیر نظر شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و متشکل از سنگ آهن چاه گز، سنگ آهن میشدوان، آنومالی شمالی، معادن زاغیها و آنومالی ۵ a است که این معادن در مراحل مختلف اکتشاف استخراج و فراوری قرار دارند.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا