نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

حمایت از بخش خصوصی مهمترین راهبرد اقتصاد مقاومتی است

حمایت از بخش خصوصی مهمترین راهبرد اقتصاد مقاومتی است

دامغان - نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی حمایت از بخش خصوصی را مهمترین راهبرد اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: توسعه صنعت دامغان برای اشتغالزایی با جدیت پیگیری می شود.

عبدالرحمان رستمیان عصر سه شنبه در جریان بازدید از سه واحد صنعتی و تولیدی شهرستان دامغان اظهار داشت: باید تعادلی بین عرضه و تقاضای بازار به وجود آید تا سرمایه گذاری که وارد حوزه تولید می شود متحمل ضرر و زیان نشود.

وی تصریح کرد: همه مسئولان موظفند با حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران، زمینه رشد و توسعه شهرستان را فراهم آورند و به کاهش نرخ بیکاری کمک کنند.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر پتانسیل کاری نیروهای جوان پویا بر لزوم هم افزایی بین بخش خصوصی و دولت تأکید کرد و گفت: این همراهی و همکاری بخش خصوصی و دولت می تواند گره های فراوانی از اشتغال را باز کند و همچنین به رشد و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی را شاهد باشیم.

علی اصغر مجد فرماندار شهرستان دامغان نیز در این دیدارها با تاکید بر اینکه قدرت تولید داخلی شاخصی برای توسعه کشورها به حساب می آید، گفت: تولید شاخص و معیار اصلی پیشرفت در یک کشور است و برای ما نیز به عنوان شاخص پیشرفت، ملاکی را برای اندازه گیری سرعت، شتاب و میزان پیشرفت به حساب می آید.

در جریان این بازدید که بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز حضور داشت از شرکت تولید پرده راد پویش کار، شرکت فرا قطعه متین و شرکت سیم و کابل بهفر بازدید و از نزدیک روند فعالیت این واحد های تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا