برنامه زمان بندی تقسیم سود "آپ" مشخص شد

برنامه زمان بندی تقسیم سود

در بخش پایانی مجمع عادی سالانه آپ، سهامداران ضمن تصویب صورت‌های مالی با تقسیم سود ۱۰۰۰ ریالی برای هر سهم موافقت کردند و روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.


اولین مجمع سالانه شرکت آسان پرداخت پرشین بعد از عرضه اولیه سال گذشته، برگزار و طی آن با تصویب صورت های مالی، مقرر شد به هر سهم ۱۰۰ تومان سود توزیع شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، آسان پرداخت پرشین که 26 مهر سال گذشته با کشف قیمت 9999 ریالی هر سهم وارد بورس شد، ظهر امروز، اولین مجمع سالانه خود را بعد از ورود به بورس، در پژوهشگاه نیرو با حضور بیش از 95 درصد سهامداران برگزار کرد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره برای سال مالی گذشته و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، به پیشنهاد هیات مدیره 100 تومان سود قابل تقسیم تصویب و مقرر شد مابقی سود جهت افزایش سرمایه 100 درصدی ( از 100 به 200 میلیارد تومان) به حساب سود انباشته منظور شود.

همچنین قرار بود پاداش هیات مدیره معادل 3 درصد سود خالص ( 3 میلیارد تومان ) باشد اما با نظر سهامداران و موافقت هیات رئیسه، قرار است 1.5 درصد سود معادل 1.5 میلیارد تومان به هیات مدیره "آپ" تعلق گیرد.

براساس این گزارش، سهامداران برای دریافت سود سالانه، باید مشخصات خود و شماره حساب بانکی را به شرکت اعلام کرده تا طبق زمان بندی مشخص، پرداخت شود.

در این میان سهامداران دارای یک تا 20 هزار سهم طی روزهای 16 تیر تا 18 شهریور، 20 هزار تا 100 هزار سهم از 18 شهریور تا 15 آبان و بیش از 100 هزار سهم از 20 آبان به بعد می توانند سود را دریافت کنند.

علاوه ‌براین تصمیم‌گیری در مورد تقسیم سود، انتخاب اعضای هیات مدیره در دستور کار مجمع عادی سالانه شرکت آسان پرداخت پرشین قرار گرفت. تعیین بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل و حق‌الزحمه آن‌ها و تعیین روزنامه‌های کثیرالانتشار جهت درج آگهی از دیگر مواردی بود که در مجمع عمومی شرکت آسان پرداخت پرشین مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

در بخش پایانی مجمع عادی سالانه نیز سهامداران ضمن تصویب صورت‌های مالی با تقسیم سود ​۱۰۰۰ ریالی برای هر سهم موافقت کردند و روزنامه اطلاعات ​​نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا