رونق بازار داخلی عرضه میلگرد صادراتی چین را کم کرد

رونق بازار داخلی عرضه میلگرد صادراتی چین را کم کرد

دنیای معدن - افزایش مصرف داخلی قیمت میلگرد چین را در بازار صادرات نیز بالا برده است. به گزارش ایفنا، حتی برخی از کارخانه ها دست از عرضه صادراتی برداشتند و بر بازار داخلی تمرکز کرده اند. صادرکننده هایی که در بازار ماندند قیمت میلگرد را 20 دلار بالا برده به 465 تا 475 دلار هر تن فوب رساندند که برای حمل جولای می باشد. در کل بازار داخلی رونق دارد و در بازار صادرات پیشنهاد زیادی دیده نمی شود. به ویژه در جنوب شرق آسیا موجودی میلگرد وارداتی هم بالاست از این رو عجیب نیست که فعالیتی نداشته باشد. در بازار داخلی، هبی استیل قیمت میلگرد را تا 44 دلار نسبت به اواسط ماه می بالا برده و انتظار دارد رونق مصرف در آینده نزدیک ادامه یابد. البته باید به این امر توجه کرد که چشم انداز بازار مسکن برای تابستان خیلی قوی نیست و به تدریج آرام می شود از این رو افت قیمت محتمل است. منبع: metal expertایفنا

صادرکننده هایی که در بازار ماندند قیمت میلگرد را 20 دلار بالا برده به 465 تا 475 دلار هر تن فوب رساندند که برای حمل جولای می باشد. در کل بازار داخلی رونق دارد و در بازار صادرات پیشنهاد زیادی دیده نمی شود.

به ویژه در جنوب شرق آسیا موجودی میلگرد وارداتی هم بالاست از این رو عجیب نیست که فعالیتی نداشته باشد.

در بازار داخلی، هبی استیل قیمت میلگرد را تا 44 دلار نسبت به اواسط ماه می بالا برده و انتظار دارد رونق مصرف در آینده نزدیک ادامه یابد. البته باید به این امر توجه کرد که چشم انداز بازار مسکن برای تابستان خیلی قوی نیست و به تدریج آرام می شود از این رو افت قیمت محتمل است.

منبع: metal expertایفنا

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا