قرارداد واگذاری ٢٨٠ میلیون یورویی فولاد هفتگانه با چینی ها نعمت زاده را به مجلس کشاند

قرارداد واگذاری ٢٨٠ میلیون یورویی فولاد هفتگانه با چینی ها نعمت زاده را به مجلس کشاند

دنیای معدن - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: سه سوال از وزیر صنعت در دستورکار مجلس است، که حقوق های نجومی مدیران فولاد مبارکه، ذوب آهن، شرکت ملی مس و آلومینیوم ایران و عدم برخورد با آنها یکی از سوالات است.

نادر قاضی پور، در تشریح سوالاتش از وزیر صنعت، معدن و تجارت، که در دستورکار هفته جاری مجلس قرار دارد، گفت:سه سوال از وزیر صنعت در دستورکار است که یکی از سوالات مشترک با آقایان عزیز اکبریان و محجوب است و دو سوال دیگر به صورت انفرادی توسط بنده مطرح می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سوال مشترک سه نماینده از نعمت زاده افزود:نخستین سوال این بوده که چرا قیمت فولاد هفتگانه بیش از قیمت واقعی تمام می شود و چرا با چینی ها قرارداد ٢٨٠ میلیون یورویی بسته شده در حالی که قیمت واقعی آن نباید بیش از ١٧٠ میلیون یورو باشد.

حقوق های نجومی مدیران فولاد مبارکه، ذوب آهن، شرکت ملی مس و آلومینیوم

قاضی پور ادامه داد:قیمت فولاد هفتگانه آلمانی و ایتالیایی بسیار کمتر از رقم قرارداد با چینی ها است.

وی در تشریح سوال دیگرش از وزیر صنعت یادآور شد:حقوق های نجومی مدیران فولاد مبارکه، ذوب آهن، شرکت ملی مس و آلومینیوم ایران از دیگر سوالات از نعمت زاده است، که چرا با آنها برخورد نشده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در تشریح سوال سومش از وزیر صنعت، تصریح کرد: بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای همانند کوروش از شهرداری ها مجوز نمی گیرند و در واقع بدون پرداخت مالیات ارزش افزوده خود را از شهرستان ها به تهران منتقل می کنند و علاوه بر این بازار سوپرمارکت های محلی را نیز کساد کرده اند./

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا