73 درصد سرمایه گذاری صنایع معدنی جنوب کرمان در دولت یازدهم محقق شد

73 درصد سرمایه گذاری صنایع معدنی جنوب کرمان در دولت یازدهم محقق شد

دنیای معدن - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: 73 درصد سرمایه گذاری های محقق شده در حوزه صنایع معدنی جنوب کرمان در دولت یازدهم صورت گرفته است.

محمود اسکندری نسب روز دوشنبه در دیدار با نماینده پنج شهرستان جنوب استان کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از 96 درصد سرمایه گذاری های جذب شده و بیش از 50 درصد سرمایه گذاری های محقق شده در حوزه صنعت در دولت یازدهم محقق شده است.
وی با اشاره به سایر فعالیت های این سازمان در دولت تدبیر و امید بیان کرد: بیش از 55 درصد اکتشافات و 58 درصد بهره برداری حوزه معادن همچنین بیش از 81 درصد سرمایه گذاری های جذب شده و 73 درصد سرمایه گذاری های محقق شده در حوزه صنایع معدنی جنوب کرمان در دولت تدبیر و امید بوده است.
نماینده مردم کهنوج، قلعه گنج، رودبار جنوب، منوجان و فاریاب در مجلس شورای اسلامی هم گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی در منطقه، بهتر است در جهت توسعه منطقه به سمت صنعت و ظرفیت های معدنی منطقه حرکت کنیم.
احمد حمزه تصریح کرد: رسالت شما رسالت بزرگی است و آنطور که بنده عملکرد این مجموعه را پیگیری کردم بسیار عالی بوده و مدیریت آن جزو مدیران موفق است و جزو معدود مدیرانی است که جایگاه علمی بالایی در کنار جایگاه اجرایی خود دارد.
وی گفت: این مجموعه مجموعه ای سالم و خوب است و من به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از عملکرد شما تشکر می کنم و هرگونه که در توانم باشد از شما حمایت خواهم کرد.
سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا