راه دسترسی به معادن مهاباد به طول 10 کیلومتر انجام شد

راه دسترسی به معادن مهاباد به طول 10 کیلومتر انجام شد

دنیای معدن - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به پایان پروژه آسفالت راه روستایی اوزن دره - گرده بردان به طول 10 کیلومتر گفت: موضوع تجهیز زیر ساخت های بخش معدن یکی از پروژه های مهم دولت تدبیر و امید بوده است.

صادق قادری در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه آسفالت را ه روستایی اوزن دره - گرده بردان به طول 10 کیلومتر با میزان هزینه تقریبی 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی تخصیصی حقوق دولتی معادن افزود: موضوع تجهیز زیرساخت های بخش معدن یکی از پروژه های مهم دولت تدبیر و امید بوده است.

وی تصریح کرد: پروژه مذکور با حضور مجری طرح های زیربنایی معادن کشور و روسای ادارات مربوطه و بخشدار خلیفان مهاباد به بهره برداری رسید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: بیش از 10 معدن در مسیر این راه روستایی قرار دارند که با افتتاح این جاده، امکان تردد سهل تر،ایجاد ارزش افزوده بالاتر و کاهش هزینه ها برای معادن شهرستان در منطقه میسر می شود.

وی ادامه داد: با افتتاح آسفالت جاده مذکور گامی موثر به منظور زیر ساخت های بخش معدن و اشتغال زایی پایدار و رونق اقتصادی منطقه و جلو گیری از حاشیه نشینی و مهاجرت روستاییان به شهر نیز برداشته شده است.

قادری اظهار کرد: امید است با مشارکت وزارت صنعت،معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی، امکان تکمیل این مسیر صورت پذیرد و در سایر بخش ها و مسیرهای دیگر نیز با توجه به ظرفیت های معدنی شهرستان، زیر ساخت های بخش معدن توسعه پیدا کند.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا