در نشست خبری جشنواره ملی برندهای برتر مطرح شد

مردم برند محبوب خود را انتخاب می‌کنند

مردم برند محبوب خود را انتخاب می‌کنند

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: در جشنواره ملی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان، مردم به شکل مستقیم از 4 بستر حضوری، تلفنی، پیامکی و اینترنتی برند محبوب خود را انتخاب می‌کنند.

سید محمد جعفری در اولین نشست خبری جشنواره ملی برندهای محبوب مصرف کنندگان با بیان این‌که برندهای برتر در حوزه 96 گروه کالا و خدمات مصرفی مورد نیاز اقشار جامعه انتخاب خواهد شد گفت: این جشنواره که بین برندهای داخلی و تعدادی از برندهای خارجی موجود در بازار ایران برگزار می‌شود می‌تواند جنبه انگیزشی و رقابتی برای برندهای داخلی داشته باشد.

در ادامه نشست خبری این جشنواره که در تاریخ دهم دی ماه امسال در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد غزاله ذوالفقاری دبیر اجرایی این جشنواره نیز خاطرنشان کرد: برندهای رسمی ثبت شده و مجاز به فعالیت در ایران که به تولید و ارائه محصولات و خدمات می‌پردازند و همچنین نمایندگی برندهای خارجی فعال در بازار ایران با ارائه مدارک مورد نیاز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: برندهای برتر جشنواره، برندهایی خواهند بود که در هر گروه کالایی حایز بالاترین آرای مردمی باشند و به عبارتی بالاترین تعداد هواداران را به خود اختصاص داده باشند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا