مدیر عامل کارگزاری بانک آینده:

تصمیمات دولت می تواند رشد بازار سرمایه را رقم بزند

تصمیمات دولت می تواند رشد بازار سرمایه را رقم بزند

آقابزرگی معتقد است، به جریان افتادن و تداوم مجدد تصمیمات اقتصادی دولت همراه با انتظارات فعالان بازار، آینده بورس را رقم خواهد زد و ارائه برنامه اقتصادی و ترسیم چشم انداز از سوی دولت در این حوزه، باید مبتنی بر ایده های تخصصی و کارشناسی اهل فن باشد.


کارشناس بازار سرمایه گفت: از برنامه هایی که مشخصا در دستور کار دولت قرار گرفته است ایجاد تقاضا با اصلاح سیاست پولی انقباضی و ایجاد تورم اندک خودساخته و تحت کنترل است که می توان انتظار داشت که به مرور زمان و با به اجرا درآمدن آهسته این سیاست، بورس نیز از فضای رکودی فعلی خارج شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از اقتصاد آنلاین، فردین آقا بزرگی با بررسی چشم انداز بورس پس از روی کار آمدن دولت دوازدهم گفت: انتخابات ریاست جمهوری پس از گمانه زنی و پیش بینی های مختلف در حالی تمام شد که حالا پس از اعلام نتایج اولیه ، فعالان بازار سرمایه از تیم اقتصادی دولت انتظار دارند با ارائه برنامه ای جامع و پیشرو ، به خواسته های آنها جامه عمل بپوشاند.

مدیرعامل کارگزاری بانک آینده تصریح کرد: اگر چه سرعت شکل گیری روند مثبت و هیجانی در روز اول اعلام نتایج قابل پیش بینی بود اما مطمئنا این روند به شکل روز اول ادامه نخواهد داشت و بعد از طی مدتی کوتاه ، تعادل خود را مجددا بدست خواهد آورد.

وی افزود: برنامه های ارائه شده تیم اقتصادی دولت دوازدهم باید موجب بهبود مستمر وضعیت عملیاتی و اقتصادی شرکت ها و صنایع شود که طبیعتا یکروزه و درمدت کوتاه تحقق نخواهد یافت .

آقابزرگی معتقد است، به جریان افتادن و تداوم مجدد تصمیمات اقتصادی دولت همراه با انتظارات فعالان بازار، آینده بورس را رقم خواهد زد و ارائه برنامه اقتصادی و ترسیم چشم انداز از سوی دولت در این حوزه، باید مبتنی بر ایده های تخصصی و کارشناسی اهل فن باشد.

مدیرعامل کارگزاری بانک آینده خاطرنشان کرد: از برنامه هایی که مشخصا در دستور کار دولت قرار گرفته است ایجاد تقاضا با اصلاح سیاست پولی انقباضی و ایجاد تورم اندک خودساخته و تحت کنترل است که می توان انتظار داشت که به مرور زمان و با به اجرا درآمدن آهسته این سیاست، بورس نیز به فضای بهتری وارد شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا