جزئیات تغییر تعرفه‌های پستی

جزئیات تغییر تعرفه‌های پستی

مدیرعامل شرکت پست کشور با اشاره به به اینکه برنامه‌ای برای افزایش تعرفه‌های پستی در سال 94 وجود ندارد، تاکید کرد: در سال جاری تغییراتی در افزایش هزینه‌های پستی نخواهیم داشت، مگر به میزان بسیار ناچیز و در حد چهار یا پنج درصد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در کرمانشاه، حسین مهری در نشست خبری که امروز در کرمانشاه برگزار شد، از جابجایی 360 میلیون مرسوله در کشور طی نیمه نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: در این مدت بالاترین رشد مرسوله را در بخش سرویس الکترونیکی پست با 41 درصد افزایش داشتیم، پشت ویژه 17 درصد رشد داشت، تجارت الکترونیکی 11 درصد، امانات پستی چهار درصد و پست سفارشی نیز سه درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت پست کشور همچنین از کاهش 21 درصدی پست عادی و کاهش سه درصدی پست پیشتاز نیز خبر داد.

به گفته او بخشی از کاهش پست‌های معمولی به این دلیل است که بسیاری از کارها الکترونیکی شده و بخشی از ارسال قبوض دیگر انجام نمی‌شود.

مهری تاکید کرد: به علاوه تلاش می‌کنیم تا پایان سال رشد منفی پست پیشتاز را هم جبران کنیم.

مهری همچنین از فراهم کردن زیرساخت‌هایی خبر داد که بتوان با کمک آن پست عادی را نیز مانند پست سفارشی و پیشتاز با دقت و در زمان مناسب به دست مردم رساند.

وی عنوان کرد: 17 مهر ماه امسال همزمان با روز پست، 9 سرویس جدید را نیز راه‌اندازی کردیم که بخش عمده آنها در حوزه تجارت الکترونیک داخلی و برون مرزی است.

مدیرعامل شرکت پست کشور در ادامه با اشاره به بازدیدی که از استان کرمانشاه داشته، تاکید کرد: ما چهار شاخص برای ارزیابی شرکت‌های پست داریم که بر اساس این شاخص‌ها کرمانشاه جزو استان‌های خوب کشور است.

مهری در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته 9 میلیارد و 550 میلیون تومان اعتبار عمرانی به شرکت پست استان کرمانشاه داده شد، تصریح کرد: اگرچه با محدودیت‌های اعتباری مواجه هستیم، اما تلاش می‌کنیم در سال جاری هم حدود 10 میلیارد تومان اعتبار به شرکت پست استان کرمانشاه بدهیم.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا