رییس موسسه مالی اعتباری عسکریه در غرفه ایسنا اعلام کرد

تغییر نام موسسه عسکریه به زودی

تغییر نام موسسه عسکریه به زودی

رییس موسسه مالی اعتباری عسکریه درباره تغییر نام موسسه و اینکه در این زمینه از مردم هم نظرخواهی کردیم گفت: با توجه به استقبال خوبی که انجام شد، 10 اسم که بیشترین رای را کسب کرده بود انتخاب شد و از میان آن هم سه مورد اسم مورد تایید قرار گرفت که برای ثبت ارجاع شده است و زمانی که یکی از این سه اسم تایید نهایی شود آن را اعلام می‌کنیم.

حجت‌الاسلام سید امین جوادی با حضور در غرفه خبرگزاری ایسنا، با اشاره به این‌که این موسسه خود برای تغییر نام تصمیم گرفته است،گفت: عسکریه اسم مکان و به معنی محل ارتش (پادگان) است و تا به حال هم در این مورد هیچ نامه‌ای به ما داده نشده که اسم موسسه را عوض کنیم.

وی در خصوص مطرح شدن کاهش نرخ سود سپرده‌گذاری اظهار کرد: قطعا وقتی سود سپرده‌ها کاهش یابد، در قرض‌الحسنه تاثیری ندارد، چرا که می‌تواند تاثیر مطلوبی در چرخه تولید هم داشته باشد و این ساختار را تقویت کند.

جوادی همچنین ادامه داد: معتقدم کاهش نرخ سود تسهیلات و سپرده‌گذاری باعث تورم نمی‌شود، گرچه پول پرقدرتی به جامعه تزریق نمی‌شود، اما می‌تواند فرصت‌های شغلی را افزایش داده و تولید را ارتقاء بخشد.

رییس موسسه مالی اعتباری عسکریه با اعتقاد به این‌که تحریم تاثیر زیادی در کشور نداشته است، گفت: مشکل اصلی در داخل کشور است و همانطور که مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید کرده‌اند ما باید تلاش کنیم از فرصت‌ها و منابعی که در داخل کشور وجود دارد استفاده کنیم و در صورتی که از داشته‌هایمان بهره نبریم طبیعتا تحریم هم تاثیر خود را بر جای می‌گذارد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا