در پنجمین نشست تخصصی مشتقه از سوی مرکز مالی ایران بررسی می‌شود؛

مقایسه بازار آتی کالا در ایران و جهان

مقایسه بازار آتی کالا در ایران و جهان

لزوم آشنایی با سازوکارهای ابزار مشتقه و آشنایی با قواعد حاکم بر بازار موجب شد تا مرکز مالی ایران موضوع پنجمین نشست تخصصی خود در حوزه مشتقه و اولین نشست ارائه پایان‌نامه حوزه بازارهای مالی را به بررسی نتایج مطالعه مقایسه‌ای بازار آتی کالا در ایران و جهان اختصاص دهد.

 

توسعه اقتصادی، افزایش ظرفیت بازارهای مالی و گسترش روزافزون مهندسی مالی و تبدیل دارایی‌ها به اوراق بهادار منجر به پیدایش ابزارهای مالی جدید شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، لزوم آشنایی با سازوکارهای ابزار مشتقه و آشنایی با قواعد حاکم بر بازار موجب شد تا مرکز مالی ایران موضوع پنجمین نشست تخصصی خود در حوزه مشتقه و اولین نشست ارائه پایان‌نامه حوزه بازارهای مالی را به بررسی نتایج مطالعه مقایسه‌ای بازار آتی کالا در ایران و جهان اختصاص دهد.

علی خبیری، دکترای مدیریت مالی دانشگاه تهران و مدرس علوم مالی در این نشست درباره سه محور «مالی‌سازی کالا»، «کارایی اطلاعاتی بازارآتی» و «روابط و سرریزهای بین بازاری» سخنرانی می‌کند.

مدیران و کارشناسان نهادهای ناظر بر بازار اوراق بهادار، مدیران و کارشناسان صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های کارگزاری و دانشجویان و پژوهشگران در رشته‌های مدیریت مالی، مهندسی مالی و اقتصاد مالی مخاطبان اصلی این نشست به شمار می‌روند.

پنجمین نشست تخصصی مشتقه سه شنبه 26 اردیبهشت‌ماه از ساعت 15:00 الی 16:30 در طبقه 19 ساختمان بورس اوراق بهادار به نشانی خیابان حافظ شماره 192، برگزار می‌شود. شرکت در این نشست رایگان است اما علاقه‌مندان بایستی برای حضور در آن از طریق نشانی  http://www.ifc.ir/derivetives5 ثبت‌نام کنند.

کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره 66724343 میسر است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا