حسابرسی شده منتشر شد؛

صورت‌های مالی 12 ماهه "اوان"

صورت‌های مالی 12 ماهه

شرکت مبین وان کیش در دوره 12 ماهه سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 1395، به هر سهم مبلغ 443 ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال 94 معادل 37 درصد کاهش را نشان می دهد.

 

شرکت مبین وان کیش اطلاعات و صورت های مالی سال منتهی به 30 اسفند ماه 1395 را با سرمایه 100 میلیارد ریال، به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت مبین وان کیش در دوره 12 ماهه سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 1395، مبلغ 44 میلیارد و 257 میلیون ریال سود خالص شناسایی کرد و بر این اساس به هر سهم مبلغ 443 ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال 94 معادل 37 درصد کاهش را نشان می دهد.

"اوان" سود انباشته پایان دوره را مبلغ 52 میلیارد و 28 میلیون ریال اعلام کرد.

یادآور می شود این شرکت در دوره منتهی به 29 اسفند ماه 1394، سود خالص را مبلغ 70 میلیارد و 633 میلیون ریال و سود به ازای هر سهم را 706 ریال اعلام کرد.

این شرکت فرابورسی دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به 30 اسفند 95 (حسابرسی شده) نسبت به اطلاعیه پیشین را به شرح زیر اعلام کرد:

1) کاهش 2 درصدی در درآمدهای عملیاتی نسبت به آخرین پیش بینی منتشر شده مربوط به عدم تحقق درآمد در پروژه های جدید شرکت در سال 1395 از جمله آموزش الکترونیکی، استریمینگ، مدیا وای فای و استارتاپ ها است.

2) کاهش 1.3 درصدی در بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی نسبت به آخرین پیش بینی منتشر شده عمدتا مربوط به کاهش هزینه های تامین محتوا، ناشی از کاهش درآمدهای عملیاتی طبق توضیحات بند فوق است.

3) کاهش 7 درصدی در سود ناخالص نسبت به آخرین پیش بینی منتشر شده ناشی از برآیند رویدادهای مشروح در بندهای 1و2 فوق است.

4) افزایش 9 درصدی در هزینه های فروش اداری و عمومی نسبت به آخرین پیش بینی منتشر شده ناشی از افزایش هزینه های پرسنلی در پروژه های تحقیق و توسعه شرکت است.

5) مبالغ مندرج در سایر درآمدها و هزینه‌های غیرعملیاتی- درآمد سرمایه‌گذاری‌ها شامل مجموع سود سپرده های بانکی شرکت به علاوه سرمایه گذاری کوتاه مدت 50 میلیارد ریالی در صندوق های سرمایه گذاری است.

6) درج مبلغ 6 میلیارد و 436 میلیون ریال در سایر درآمدها و هزینه‌های غیرعملیاتی اقلام متفرقه نسبت به آخرین پیش بینی منتشر شده از بابت تعدیل طبقه بندی اقلامی است که در زمان پیش بینی در تعدیلات سنواتی طبقه بندی شده بوده اند و عمدتا مربوط به تعدیلات ناشی از برگ های تشخیص و قطعی مالیات حقوق تکلیفی و عملکرد سنوات ماقبل سال 1393 بوده است.

همچنین این شرکت دلیل تغییرات واقعی دوره منتهی به 29 اسفند 94 (حسابرسی شده) را نسبت به اطلاعیه پیشین اعلام کرد:

به منظور ارائه تصویری مناسب از وضعیت مالی و نتایج عملیات، کلیه اقلام مقایسه ای اصلاح و ارائه مجدد شده است و به همین دلیل اقلام مقایسه ای بعضا با صورتهای مالی ارائه شده در دوره و سال مالی قبل مطابقت ندارد.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا