در سومین هفته اردیبهشت ماه رقم خورد؛

معامله ۴۰۴ هزار تن انواع محصول در بورس کالا

معامله ۴۰۴ هزار تن انواع محصول در بورس کالا

در هفته منتهی به ۲۱ اردیبهشت ماه، بیش از ۴۰۴ هزار و ۹۹۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸ هزار ۴ میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران معامله شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در سومین هفته اردیبهشت ماه و در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی، ۱۵۱ هزار و ۷۵۰ تن کالا به ارزش ۳ هزار ۷۳۰ میلیارد ریال داد و ستد شد.

در این تالار ۱۴۵ هزار و ۴۴۰ تن فولاد، ۵ هزار و ۳۷۰ تن مس، ۷۶۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۶۰ تن روی از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۲۹ هزار و ۵۶۷ تن کالا به ارزش بیش از ۳ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال به فروش رسید و ۸۷ هزار و ۲۴۳ تن قیر، ۵۲ هزار و ۷۶۵ تن مواد پلیمری، ۳۴ هزار و ۳۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۹ هزار و ۸۰۰ تن لوب کات، ۲۳ هزار و ۹۱ تن مواد شیمیایی، ۱۱ هزار و ۴۰۰ تن گوگرد، ۳۵۰ تن عایق رطوبتی و ۶۲۱ تن روغن از سوی مشتریان خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در سومین هفته اردیبهشت ماه معامله ۲۱ هزار و ۸۷۰  تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ارزش ۳۸۹ میلیارد ریال را تجربه کرد؛ در این تالار داد و ستد ۹ هزار و ۵۰۰ تن گندم، ۱۱ هزار و ۱۲۵ تن شکر سفید، ۹۰۰ تن روغن خام و ۳۴۵ تن ذرت دامی مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران نیز هزار و ۸۰۷ تن پتاس (کلرید پتاسیم)، پودر نارگیل، ضایعات فلزی، کنجد و کنسانتره فسفات داد و ستد شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا