راهبردهای وزارت صنعت برای توسعه صنعت خودرو

راهبردهای وزارت صنعت برای توسعه صنعت خودرو

ارتقای توانمندی بنگاه‌ها، مدیریت واردات خودرو و قطعات، افزایش نفوذ فناوری در صنعت موجود، توسعه همکاری‌های بین بنگاهی، گسترش همکاری‌های بین‌المللی، توسعه سرمایه‌گذاری برای ایجاد و تکمیل واحدها، تنوع بخشی به روش‌های تامین مالی، حمایت از مصرف‌کنندگان خودروهای داخلی و وارداتی و اصلاح مصارف؛ رئوس برنامه‌های راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای توسعه صنعت خودرو است.


وزارت صنعت، معدن و تجارت در "برنامه راهبردی صنعت خودرو" راهکارهایی را برای توسعه صنعت خودرو پیش‌بینی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، وزارت صنعت، معدن و تجارت و به‌ویژه شورای سیاست‌گذاری خودرو مستقر در این وزارتخانه مسوول تعیین و ابلاغ سیاست‌گذاری‌های کلان صنعت خودرو است.

اخیرا این وزارتخانه ویرایش دوم برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت را منتشر کرده که در آن راهبردهای این وزارتخانه برای توسعه بخش صنعت خودروی کشور پیش‌بینی شده است.

در این زمینه ارتقای توانمندی بنگاه‌ها، مدیریت واردات خودرو و قطعات، افزایش نفوذ فناوری در صنعت موجود، توسعه همکاری‌های بین بنگاهی، گسترش همکاری‌های بین‌المللی، توسعه سرمایه‌گذاری برای ایجاد و تکمیل واحدها، تنوع بخشی به روش‌های تامین مالی، حمایت از مصرف‌کنندگان خودروهای داخلی و وارداتی و اصلاح مصارف؛ رئوس برنامه‌های راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای توسعه صنعت خودرو است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا