مدیر عامل شرکت نفت فیلیپین:

برجام باعث شد با اطمینان در ایران سرمایه گذاری کنیم

برجام باعث شد با اطمینان در ایران سرمایه گذاری کنیم

مدیر عامل شرکت نفت فیلیپین خاطرنشان کرد: برجام باعث شد که ما بتوانیم بهتر خودمان را به ایران معرفی کنیم و با اطمینان برای سرمایه گذاری وارد ایران شویم.


پدرو اوگینو، مدیر عامل شرکت نفت فیلیپین درباره امضای MOU بین شرکت نفت فیلیپین با شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: این تفاهمنامه مربوط به ساخت یک کارخانه ال ان جی در ایران و همچنین پیوستن ما برای توسعه میادین نفتی خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از ایلنا، وی افزود: ما هنوز در حال مطالعه و تهیه NDP برای میادین دارخوین و پازنان هستیم و بعد از آن اعلام می‌کنیم که برای توسعه این میادین چقدر سرمایه گذاری نیاز است.

اوگینو با اشاره به اینکه طبق برآوردها 2 تا 3 میلیارد دلار سرمایه گذاری خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: ما در واقع در قالب کنسرسیوم مثلا با حضور چند بانک و شرکت های بزرگ اروپایی و یا چینی این پروژه ها را اجرایی می کنیم و اعتبار لازم را به این صورت آماده می کنیم.

وی درباره شرکت هایی که برای جوینت شدن انتخاب کرده اند، گفت: ما لیستی را آماده کرده ایم و با برخی از شرکت ها نیز مذاکره کرده ایم که در سفر بعدی اسامی را اعلام می کنیم.

مدیرعامل شرکت نفت فیلیپین خاطرنشان کرد: برجام باعث شد که ما بتوانیم بهتر خودمان را به ایران معرفی کنیم و با اطمینان برای سرمایه گذاری وارد ایران شویم.

وی تاکید کرد: ما به تفاهمنامه ای که با NIOC بسته ایم، پایبند خواهیم بود.

اوگینو یادآور شد: ما تا ژانویه اهواز بودیم و با مناطق نفت خیز جنوب هم مذاکراتی داشتیم. گذشته از اینکه عضو کنسرسیوم پرگس هستیم، در قراردادهای فرمت جنوب هم فعالیم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا