بیش از ۱۴ هزارتن محصول در تالار پتروشیمی معامله شد؛

۵ کالای جذاب در گروه شیمیایی ها

۵ کالای جذاب در گروه شیمیایی ها

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز ۱۴ هزار و ۲۰۷ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۲۳ هزار و ۹۸۹ تن و تقاضای آن هم ۱۸ هزار و ۷۰۵ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، استایرن منومر، کریستال ملامین، دی اتیلن گلایکول، منومر وینیل استات و دی اتیل هگزانول با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

استایرن منومر پتروشیمی پارس با حجم عرضه ۵۰۱۶ تن ، تقاضای ۵۷۳۶ تنی داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۴۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۴۶ تومان رقم خورد.

کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با حجم عرضه ۲۰۰ تن به میزان ۴۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۹۰۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۲۹ تومان رقم خورد.

دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند ۱۱۰ تن عرضه و ۳۰۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۳۵۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۵۲۵ تومان بود.

دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم ۱۱۰ تن عرضه و ۲۲۰ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با میانگین نرخ ۲ هزار و ۴۱۳ تومان خریداری کردند.

دی اتیلن گلایکول فرسا شیمی معامله نشد و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید هم با نرخ پایه داد و ستد شد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم با عرضه ۵۵۰ تنی به میزان ۱۹۱۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۷۰ تومان رقم خورد.

دی اتیل هگزانول این مجتمع هم با عرضه ۱۲۱۰ تنی به میزان ۱۷۳۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳هزار و ۲۰۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۵۸ تومان بود.

در همین حال اوره صنعتی گرانوله پتروشیمی کرمانشاه، زایلین مخلوط  پتروشیمی بندرامام ومنواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون وارد سیستم مچینگ شدند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا