زمان مشخصی برای دریافت مطالبات بازنشستگان فولاد وجود ندارد

زمان مشخصی برای دریافت مطالبات بازنشستگان فولاد وجود ندارد

دنیای معدن - نماینده کانون های بازنشستگان صنعت و معدن فولاد کشور گفت: زمان مشخصی درباره تاریخ دریافت مطالبات بازنشستگان فولاد وجود ندارد اما کانون بازنشستگان به طور مستمر پیگیر این موضوع است.

مجتبی احمدی اظهار داشت: فعالیت ما در این موضوع به پیگیری مطالبات از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلاصه می شود و دریافت مطالبات باید از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تائید شود.
وی با اشاره به اینکه در صورت تائید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این مبلغ از صندوق بازنشستگان فولاد پرداخت می شود، افزود: برای رفع مشکلات بازنشستگان با نمایندگان مجلس هم مکاتبه هایی صورت گرفته که به دلیل پیگیری نشدن از طرف دولت بی نتیجه مانده است.
نماینده کانون های بازنشستگان صنعت و معدن فولاد کشور با بیان اینکه سال گذشته بازنشستگان 3 ماه مطالبات خود را دریافت نکردند و برخی از آنان از سال 91 مبالغی را از صندوق بازنشستگان طلبکار هستند، خاطر نشان کرد: بازنشستگان ذوب آهن هم مطالباتی را پیرامون هزینه های درمانی از سال 94 طلبکار هستند که خودشان پرداخت کرده اند و این درحالی است که این افراد دارای بیمه مدونی بوده اند که اکنون از بین رفته و هر روز تصرفات بیشتری نسبت به بیمه آنان می شود.
وی تعداد بازنشستگان فولاد کشور را حدود 86 هزار نفر اعلام کرد و گفت: در این میان 50 هزار نفر بازنشستگان کارخانه ذوب آهن اصفهان و بقیه بازنشستگان فولاد مبارکه، فولاد خوزستان و معدن و صنعتی ها هستند.
احمدی افزود: در میان بازنشستگان کل کشور تنها ذوب آهنی ها مشکل پرداخت درمانی دارند که هنوز برطرف نشده و تعداد بازنشستگان معدن پیربکران هم در میان بازنشستگان معدنی کشور نزدیک به 3 هزار نفر است.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا